Opmerkelijke huizen te koop

Goed voor jullie en goed voor het advies voor september. Ivm binnen het jaar terug te koop, vanwaar de voorspelling? Gedrag van de kopers?
Heel de verkoop zelf is vreemd verlopen omwille van die echtscheiding. Ze hadden een aankoopbelofte getekend op naam van mevrouw en de akte kon pas verleiden na de scheiding van meneer. Voor ons was dat niet erg want wij waren toch aan het bouwen en konden ruim tijdens de bouwwerken ‘gratis’ blijven wonen. Al kwam tijdens heel die periode het extreem narcistisch karakter van mevrouw sterk naar boven, terwijl meneer eerder een goedzak leek die los over zich liet lopen. Wij hebben zelf enkele slapeloze nachten gehad door haar gedrag, wij konden er niet bij dat iemand op zo’n manier kon reageren. Paar weken terug is hij bij onze buur gaan aankloppen om zijn hart te luchten. Er viel met haar niet samen te leven, toen hij haar die boodschap overbracht is ze gecrasht, in haar wagen gestapt om onderweg door de ambulance opgepikt te worden, ze zit momenteel in een psychische instelling. Waarop meneer tegen onze buur zei ‘ge kunt niet geloven wat een last er van mijn schouders valt nu die vast zit, ik heb weer zuurstof’ :tongue:.

Dit is toch gewoon een AI-experimentje?

Inderdaad, pure AI, belachelijk van die "foto's" ertussen te zwieren zonder ook maar 1 foto van de realiteit.
Hopelijk wordt dat niet de nieuwe trend voor immo-foto's, na de trend van complete photoshop interieurs (zonder te vermelden dat het fake is).

🤔
"Qua kosten-baten analyse is er zoals aan elke woning, naar smaak, norm of budget een kleinigheid te renoveren."

...

alé man...

meteen de reden waarom er geen enkele binnenfoto te zien is allicht.

Mensen die zoveel geld neertellen voor een woning willen niet dit soort woning. Daar komt gigantisch veel bovenop om dat naar moderne standaarden en smaak te brengen. Zoveel dat ge u beter kunt afvragen of ge met uw totale budget niet beter een mooie nieuwbouw op een goedkopere grond gaat zetten. Lijkt me beter gespendeerd dan dit.
Tenzij "money is no object" en iemand per se op die locatie wil wonen. Dan is het gewoon een extreem dure bouwgrond.

"Qua kosten-baten analyse is er zoals aan elke woning, naar smaak, norm of budget een kleinigheid te renoveren."

...

alé man...

meteen de reden waarom er geen enkele binnenfoto te zien is allicht.

Mensen die zoveel geld neertellen voor een woning willen niet dit soort woning. Daar komt gigantisch veel bovenop om dat naar moderne standaarden en smaak te brengen. Zoveel dat ge u beter kunt afvragen of ge met uw totale budget niet beter een mooie nieuwbouw op een goedkopere grond gaat zetten. Lijkt me beter gespendeerd dan dit.
Tenzij "money is no object" en iemand per se op die locatie wil wonen. Dan is het gewoon een extreem dure bouwgrond.
Dat is toch echt veel te veel voor zoiets? Niemand wilt toch 735k geven voor een huis van 1972 waar misschien nog werk aan is?

Dat is toch echt veel te veel voor zoiets? Niemand wilt toch 735k geven voor een huis van 1972 waar misschien nog werk aan is?
Ge zou eens moeten weten hoe waanzinnig hoog de prijzen rond Leuven zijn.
No offence..maar veel mensen gaan dan ook nog mee in die hype. Mijn broer kocht vorig jaar een bouwgrond in die regio. Open bebouwing, +-1000m2. 350k... Das toch te zot voor woorden? En nu ze de bouwplannen hebben, is het "ja geen budget voor echte parket. We gaan voor kliklaminaat". Dat ik denk "alé gast. Had 10km iets gekocht en ge had 100-125k uitgespaard.

Al het charmante wat ik aan een wijngaard zou vinden is daar afwezig. Zo koel en saai.
Uw lavabo en chauffage ophangen als uwe gyproc niet afgewerkt is is ook maar bizar. Dat moet er allemaal weer uit als je dat wilt afwerken. Zelfde met die rekken met kleren aan. Zo een domein en een gebouw waar duidelijk geld is tegenaan gesmeten. Maar een kastje zetten? Nee.

Die villa in Leuven lijkt me trouwens wel héél duur.

Terug
Bovenaan