Opmerkelijke huizen te koop

Het is in het echt een enorme zwarte spiegel, in het filmpje is het spiegeleffect wat afgezwakt. Vond het van dag 1 afschuwelijk.

Al lang op zoek naar een huurwoning in de regio en kom nu dit tegen.
Woning is cva, locatie is top. Maar die uitleg lijkt me zo louche
De uitleg is typisch de "ik wil geen immokantoor inschakelen"-uitleg.
Maar...
"Ik heb geen facturen maar het is houtskeletbouw" => Houtskeletbouw wil niet automatisch zeggen dat het geïsoleerd is +
b479a292aded9422c359689590533940.jpg
Dat is vreemde houtskeletbouw...

Niet te koop, wel een opmerkelijk huis. Is hier straat verder, iedere keer als ik passeer denk ik ‘wat een gedrocht, dat krijg je toch nooit meer verkocht’.

Ik vind zoiets prachtig. Hoe moderner des te schoner.

Ik vind het een goed iets dat er afgestapt wordt van die lelijke zadeldaken:
Dat is ten eerste spuuglelijk en ten tweede enorme ruimteverlies.
Die witte of (glimmende) zwarte blokjes vind ik veel schoner.

De uitleg is typisch de "ik wil geen immokantoor inschakelen"-uitleg.
Maar...
"Ik heb geen facturen maar het is houtskeletbouw" => Houtskeletbouw wil niet automatisch zeggen dat het geïsoleerd is +
b479a292aded9422c359689590533940.jpg
Dat is vreemde houtskeletbouw...

Dit zal het bijgebouw zijn waarvan sprake hé.

Maar als de eigenaar zeker is dat het houtskelet geïsoleerd is zou ik toch ergens een stukje gipsplaat van de buitenmuur hebben uitgesneden om dit te tonen aan de energiedeskundige.

Waarschijnlijk zichzelf rijk gerekend door woning boven budget te bouwen door alles zelf te willen doen. 100 jaar later woon je nog in een werf...

Waarschijnlijk zichzelf rijk gerekend door woning boven budget te bouwen door alles zelf te willen doen. 100 jaar later woon je nog in een werf...
Is een totaalrenovatie.

Al lijkt het werk dat gedaan is wel deftig. Maar je gaat daar toch nog vlot 100k indien niet meer moeten tegenaan gooien om dat af te hebben.

Garage herbouwen naar een dubbele garage. Buitenisolatie voorzien. Al lijkt hetgeen ze er van gemaakt hebben mij wel wat raar. Al kan 195m2 bewoonbaar nu niet echt claustrofobisch zijn. En is het in mijn ogen nog altijd een bestaande woning die ze volledig gestript en deftig aangepakt hebben.

Al blijft 510k nog altijd een bom geld voor iets dat niet af is. Al is het als je aan 3% kan kopen niet noodzakelijk een slechte deal. Maar 650 - 700k is en blijft in Limburg nog altijd een beperkte markt. Lijkt mij toch.

Is een totaalrenovatie.

Al lijkt het werk dat gedaan is wel deftig. Maar je gaat daar toch nog vlot 100k indien niet meer moeten tegenaan gooien om dat af te hebben.

Garage herbouwen naar een dubbele garage. Buitenisolatie voorzien. Al lijkt hetgeen ze er van gemaakt hebben mij wel wat raar. Al kan 195m2 bewoonbaar nu niet echt claustrofobisch zijn. En is het in mijn ogen nog altijd een bestaande woning die ze volledig gestript en deftig aangepakt hebben.

Al blijft 510k nog altijd een bom geld voor iets dat niet af is. Al is het als je aan 3% kan kopen niet noodzakelijk een slechte deal. Maar 650 - 700k is en blijft in Limburg nog altijd een beperkte markt. Lijkt mij toch.
Sommige mensen hebben een stopwoord, anderen een startwoord. :unsure:

Terug
Bovenaan