Zo te zien is het al verkocht, de link werkt niet meer.![]()
Villa te koop in Keerbergen - Immoweb
www.immoweb.be
Heeft er iemand ervaring met slaapkamers/badkamer ondergronds?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo te zien is het al verkocht, de link werkt niet meer.![]()
www.immoweb.be
En er is al 100k af
![]()
Huis te koop in Bornem - € 1.895.000 - 4 slaapkamers - 324m² - Immoweb
Ontdek dit te koop huis en Bornem. Prijs: € 1.895.000. Adres: Luipegem 2880 — Bornemwww.immoweb.be
![]()
www.immoweb.be
Van dezelfde orde zeg maar.
Dan toch liever dat huis van Bornem.
Op de kortste afstand bijna 300 Meter en er zit ook nog een groenzone (bomen) tussen die toch ook wel een buffer zal vormen voor dat lawaai.Kijk is naar de ligging. Uiterst rustig staat daar, maar ik zie daar die 2 baansvak (per richting) steenweg lopen op een 100 meter daarvan ofzo in vogelvlucht. Dat ga je 100% zeker horen. Daar 1.8 miljoen voor neertellen? No thanks.
Tot ze in de winter zonder bladeren staanOp de kortste afstand bijna 300 Meter en er zit ook nog een groenzone (bomen) tussen die toch ook wel een buffer zal vormen voor dat lawaai.
. Ik spreek uit ervaring, wij horen de E40 vooraan het huis beduidend luider in de winter dan in de zomer. Gelukkig achteraan op het terras niets.Huis is volgens mij duidelijk gemaakt om binnen te leven. Het vele glas zorgt dat je aangenaam van binnen naar buiten kijkt.Kijk is naar de ligging. Uiterst rustig staat daar, maar ik zie daar die 2 baansvak (per richting) steenweg lopen op een 100 meter daarvan ofzo in vogelvlucht. Dat ga je 100% zeker horen. Daar 1.8 miljoen voor neertellen? No thanks.
Zo te zien is het al verkocht, de link werkt niet meer.
Huizen zo kort bij, laat staan met zicht op, water of rivieren kan je in Vlaanderen wel op 1 hand tellen.![]()
Villa te koop in Bornem - € 1.199.000 - 3 slaapkamers - 337m² - Immoweb
Ontdek dit te koop villa en Bornem. Prijs: € 1.199.000. Adres: Benedenstraat 68 2880 — Bornemwww.immoweb.be
"ik heb een lelijk outdated huis, maar kijk toevallig uit op water, dus ik vraag lekker de hoofdprijs"
man man man
![]()
Ontdek dit te koop villa en Bornem. Prijs: € 1.199.000. Adres: Benedenstraat 68 2880 — Bornemwww.immoweb.be
"ik heb een lelijk outdated huis, maar kijk toevallig uit op water, dus ik vraag lekker de hoofdprijs"
man man man
Huizen zo kort bij, laat staan met zicht op, water of rivieren kan je in Vlaanderen wel op 1 hand tellen.
Oh komaan...Huizen zo kort bij, laat staan met zicht op, water of rivieren kan je in Vlaanderen wel op 1 hand tellen.
En groot huis, grote grond, einde van doodlopende straat, grote kelder waar je in kan rijden, ziet er zeer goed onderhouden uit etc etc.
En dan nog vrij dure extras als lift en centraal stofzuig systeem, waarschijnlijk nog wal wat zaken
Qua "fundamentals" kan dat toch tellen hoor.
Een nieuwe keuken, wat schilderen en de gevel isoleren kan overal. Maar al de rest vind je niet zo maar.
Ken de prijzen in die regio niet, maar kan wel inkomen dat dat niet goedkoop gaat zijn.
Ja goed gemeentes genoeg, maar hoe veel alleenstaande grote huizen liggen dan zo met zicht op het water? Echt niet veel. Allemaal jaagpaden, natuurgebied of gelijkaardig.Sint-Martens-Latem, Deinze, Drongen, Sint-Denijs-Westrem, Machelen,... disagrees. Kortom zowat alle gemeenten langs de Leie.
Het klopt natuurlijk wel dat die daardoor een pak meer waard zijn, maar "op 1 hand tellen" is toch een heel groot understatement.
Ik zeg het ik ken de regio niet, dus geen idee. En het gaat me vnl om de omgeving en omstandigheden, het huis heeft troeven maar is zeker werk aan.Oh komaan...
1.2 miljoen is gewoon van de pot gerukt. Als we spreken over 450/500k tot 700k, dan zou je nog kunnen zeggen dat er iets van realisme in zit. Maar ik zie echt niet in welke persoon die DAT geld heeft of kan leggen dat er gaat aan willen geven.
Zeker aangezien het nog een oude woning blijft waar je werk aan hebt.
Aan de andere kant ik heb geen 1.2 miljoen om eraan te spenderen.

Ja goed gemeentes genoeg, maar hoe veel alleenstaande grote huizen liggen dan zo met zicht op het water? Echt niet veel. Allemaal jaagpaden, natuurgebied of gelijkaardig.
Ik heb toch een andere definitie van uitkijk op het water dan dit. Zelfs in de verhoogde veranda kijk je voornamelijk uit op het gras van de dijk."ik heb een lelijk outdated huis, maar kijk toevallig uit op water, dus ik vraag lekker de hoofdprijs"
Oke jij wint, er zijn evenveel woningen langs het water als niet langs het water in Belgie en die komen heel regelmatig te koop aan dezelfde prijzen als andere huizen ... /sDan moet ge toch dringend eens een bootje huren en de Leie afvaren. Van zodra je vanuit Gent de Ringvaart over bent is dat de ene woning na de andere vlak naast het water zonder pad ertussen. En uiteraard verder naar Latem op de ene gigantische villa naast de andere, maar zeker in Drongen, Deinze en Sint-Denijs ook gewoon normale woningen.
Ja kijk, gij zegt eerst dat je de woningen aan het water in Vlaanderen op 1 hand kunt tellen. En dan dat er zo quasi geen alleenstaande woningen zijn en dat er quasi alleen jaagpaden en natuurgebieden langs het water liggen.Oke jij wint, er zijn evenveel woningen langs het water als niet langs het water in Belgie en die komen heel regelmatig te koop aan dezelfde prijzen als andere huizen ... /s
Als 1 op X duizenden woningen aan het water ligt dan noem ik dat niet veel. Dat is toch zeker een meerprijs waard.
Hoeveel daar zal ik me niet over uitspreken.
Alsof je daar een alleenstaand huis gaat vinden aan het water voor minder dan 1 miljoen?Dan moet ge toch dringend eens een bootje huren en de Leie afvaren. Van zodra je vanuit Gent de Ringvaart over bent is dat de ene woning na de andere vlak naast het water zonder pad ertussen. En uiteraard verder naar Latem op de ene gigantische villa naast de andere, maar zeker in Drongen, Deinze en Sint-Denijs ook gewoon normale woningen.
![]()
man man man