Opmerkelijke huizen te koop

:love:

Toch heel veel woning voor dat geld imo. Heerlijke tuin ook.
Yes please. Echt wel zeer mooi gedaan, tuin is ook geweldig inderdaad.

Straalt warmte, sfeer en gezelligheid uit, en dat in combinatie met ruimtelijk gevoel - ben fan, knap gedaan van de eigenaars.

Aan die prijs zou je alvast een addertje onder het gras verwachten, zo'n huis gaat hier minstens maal twee weg.

Aan die prijs zou je alvast een addertje onder het gras verwachten, zo'n huis gaat hier minstens maal twee weg.

Het is mooi gerenoveerd en ook de tuin is knap, maar x2 is toch wat overdreven. Daarvoor mist het toch wel een paar zaken. Ligt vlak aan de straat om te beginnen, de voorgevel is nu ook niet echt wauw te noemen, het is gesloten bebouwing én er ligt een hangar naast en achter.

Om echt in de range boven 1 miljoen te komen, zelfs rond Gent, moet het toch wat meer zijn imo.

Wat zou daar moeilijk aan zijn?
Bewijslast is overduidelijk. En ik weet niet hoe dat met jou zit maar voor 10% van een huis wil ik al eens procederen, niet?

Mensen die zo onbezonnen tewerk gaan, wat een bende onverschillige leeghoofden. Mensen denken dat ze zich alles mogen permitteren. Wie wél nog op normale wijze nadenkt voor ze een bod doen, vissen telkens achter het net door die idiote cowboys die denken dat ze met alles kunnen wegkomen. Die claimen alvast het huis, nemen dus eigenlijk een onuitgesproken en onbetaalde optie, denken dan pas na en trekken vervolgens hun staart in? Het zou niet met mij zijn.

Mensen die dit ongemoeid laten, die laten niet alleen een mooi geldbedrag liggen, die versterken bovendien ook de verziekte sfeer op

.

Laatst bewerkt:

Yes please. Echt wel zeer mooi gedaan, tuin is ook geweldig inderdaad.

Straalt warmte, sfeer en gezelligheid uit, en dat in combinatie met ruimtelijk gevoel - ben fan, knap gedaan van de eigenaars.

Het is mooi gerenoveerd en ook de tuin is knap, maar x2 is toch wat overdreven. Daarvoor mist het toch wel een paar zaken. Ligt vlak aan de straat om te beginnen, de voorgevel is nu ook niet echt wauw te noemen, het is gesloten bebouwing én er ligt een hangar naast en achter.

Om echt in de range boven 1 miljoen te komen, zelfs rond Gent, moet het toch wat meer zijn imo.
Leuk huis hoor. Ik vind het alleen nogal vreemd dat er gekozen is om de enigste badkamer in het huis te linken aan een slaapkamer en de rest dus door die kamer moet 🤷‍♂️ Tenzij ik natuurlijk heel dat plan verkleerd lees.

1685039618296.png

Dat is volgens mij echt een koud schimmelkot.
Kachelke in de living en dan zo'n open douche (langs boven toch) met daar boven een houten plafond 😯

En menne kop eraf als die lamp boven de douche reglementair is :) .

Waarom zou je binnenmuren isoleren, dankzij de buren moet je daar volgens mij nooit de verwarming aansteken! 😇

Het energielabel zegt iets anders. Vraag me af of F juist is, je hebt voor die woning toch tamelijk weinig verliesoppervlak tov een open bebouwing en een instroom van warmte van de buren.

Het energielabel zegt iets anders. Vraag me af of F juist is, je hebt voor die woning toch tamelijk weinig verliesoppervlak tov een open bebouwing en een instroom van warmte van de buren.
Als ik het zo zie: enkel elektrische vuurtjes als verwarming. Pak daar nog eens bij geen of nauwelijks dakisolatie en mss ramen uit de jaren 80 en dan is dat E-peil heel logisch.

Terug
Bovenaan