Opmerkelijke huizen te koop

Een villa waar ik al langer nieuwsgierig naar was als ik er voorbij reed of wandelde. Op straatniveau heb je totaal niet door dat daarboven overal dakterrassen zijn! En dat met uitzicht op Snepkensvijver... Wel jammer van de ligging langs die drukke 70 km/h betonbaan.
Netjes, weinig dat er voor mij uitspringt, maar zo fel rode accenten vind ik vaak het er allemaal wat goedkoper doen uitzien. :s

Ik was ook even geboeid door de buitenkant, maar dat interieur verpest toch echt wel die hele woning.
De dakterrassen zijn leuk, maar voor dat geld zou ik toch wel iets van bruikbare tuin willen hebben.

https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/wolvertem/1861/10133835

Iemand die een mening heeft over dit pand(je) buiten de asbestleien, de lekkende mazouttank en het ontbreken van een trap..?
Mijn eerste huis trok daar HEEL goed op. 😁
Ik heb ferm uitgebouwd en er zo een gezinswoning van 120m2 van kunnen maken. Dus potentieel is er zeker! Maar hangt af van wat je er mee zou willen doen natuurlijk. En wat de gemeente al dan niet zou toestaan. Als je uitbouwt, ben je veel meer geld kwijt dan wanneer je het zou houden voor wat het is, want naast duizenden euro's aan architect, epb, veiligheidsvoorwaarden,... Moest ik ineens ook aan strenge epb-eisen voldoen wat het kostenplaatje drastisch de hoogte in jaagt.
Maar je kan het ook gewoon basic houden met een open leefruimte, boven 1 slaapkamer + badkamer en mancave in de zolder als het voor 1 persoon zou zijn.

Ik heb ferm uitgebouwd en er zo een gezinswoning van 120m2 van kunnen maken. Dus potentieel is er zeker! Maar hangt af van wat je er mee zou willen doen natuurlijk. En wat de gemeente al dan niet zou toestaan. Als je uitbouwt, ben je veel meer geld kwijt dan wanneer je het zou houden voor wat het is, want naast duizenden euro's aan architect, epb, veiligheidsvoorwaarden,... Moest ik ineens ook aan strenge epb-eisen voldoen wat het kostenplaatje drastisch de hoogte in jaagt.
Maar je kan het ook gewoon basic houden met een open leefruimte, boven 1 slaapkamer + badkamer en mancave in de zolder als het voor 1 persoon zou zijn.
Stevig uitbreiden op een grond van 55m2.. ga je der een blok van 5 verdiepen op zetten?

Ik heb ferm uitgebouwd en er zo een gezinswoning van 120m2 van kunnen maken. Dus potentieel is er zeker! Maar hangt af van wat je er mee zou willen doen natuurlijk. En wat de gemeente al dan niet zou toestaan.

Het ding is dat dat huis op 75 meter van mijn ouderlijk huis staat en nu ik aan het scheiden ben zou het wel goed uitkomen om een eigen stek te renoveren terwijl ik 's avonds nog bij hotel moeder mijn benen onder tafel kan schuiven... :oi22:

Stevig uitbreiden op een grond van 55m2.. ga je der een blok van 5 verdiepen op zetten?
Hangt van de diepte van het perceel etc af, maar ik mocht op het gelijkvloers tot 20m diep gaan en op de eerste verdieping tot 12m diep waardoor je ook een dakterras kan aanleggen indien gewenst.

En ik kan het op het plan de breedte niet zien omdat op de gsm het pijltje er net op staat, maar mijn oorspronkelijke huis was 3m60 breed en 8m diep. En een volledig krot ook.

Hangt van de diepte van het perceel etc af, maar ik mocht op het gelijkvloers tot 20m diep gaan en op de eerste verdieping tot 12m diep waardoor je ook een dakterras kan aanleggen indien gewenst.
probleem is dat dit huis, toch op geopunt te zien, nu al bijna ingesloten ligt tussen andere percelen en de uitbreidingsmogelijkheden daar sterk afhankelijk zijn van akkoorden van de buren.

Zoals @Mulan zegt kunt ge daar wel iets tofs van maken voor in totaal 250k-300K. Dus zo een dingen zou ik niet direct discarden ALS ge alleen zijt en de ruwbouw nog OK is.

probleem is dat dit huis, toch op geopunt te zien, nu al bijna ingesloten ligt tussen andere percelen en de uitbreidingsmogelijkheden daar sterk afhankelijk zijn van akkoorden van de buren.
Gewoon een uitbouw met ramen aan de zijkant zetten en klaar toch, neen?

Laatst bewerkt:
Zoals @Mulan zegt kunt ge daar wel iets tofs van maken voor in totaal 250k-300K. Dus zo een dingen zou ik niet direct discarden ALS ge alleen zijt.

Gewoon een uitbouw met ramen aan de zijkant zetten en klaar toch, neen?
Ramen aan de zijkant kunnen al niet, wegens grenzend aan het perceel. Weet niet of het wel kan als de buren akkoord gaan, denk van niet'

Ramen aan de zijkant kunnen al niet, wegens grenzend aan het perceel. Weet niet of het wel kan als de buren akkoord gaan, denk van niet'
200w.gif

Een villa waar ik al langer nieuwsgierig naar was als ik er voorbij reed of wandelde. Op straatniveau heb je totaal niet door dat daarboven overal dakterrassen zijn! En dat met uitzicht op Snepkensvijver... Wel jammer van de ligging langs die drukke 70 km/h betonbaan.
Hm, zoiets zegt mij nu eens echt helemaal niks. Voor mij persoonlijk compleet zielloos en vooral grote ruimtes precies gewoon om grote ruimtes te hebben. En is inderdaad een geweldig drukke baan.

Terug
Bovenaan