Opleiding Onderhoudstechnicus

Arades

Well-known member
Ik ben aan het overwegen om een opleiding onderhoudstechnicus te volgen. Ik heb via afstandsonderwijs een opleiding gevonden die me wel aanstaat. De lessen zijn toch klassikaal en niet via afstandsonderwijs. En je krijgt een diploma nadat je examens hebt afgelegd waar je minstens 60% moet hebben.

Nu vind ik maar weinig info of deze opleiding bij afstandsonderwijs de moeite is om te volgen. Wil me fatsoenlijk omscholen. Iemand die deze per toeval ook gevolgd heeft of iemand kent die deze heeft gedaan.

Linkje website

Ik zou wel willen antwoorden, maar ik heb de opleiding waarzeggerij niet gevolgd.

Misschien dus best aangeven bij welke instelling je die opleiding zou willen volgen, dat zegt al veel over de kwaliteit ervan.

Ik zou wel willen antwoorden, maar ik heb de opleiding waarzeggerij niet gevolgd.

Misschien dus best aangeven bij welke instelling je die opleiding zou willen volgen, dat zegt al veel over de kwaliteit ervan.
Euhm staat toch afstandsonderwijs bij met link onderaan?

Euhm staat toch afstandsonderwijs bij met link onderaan?
my fault! Dat blauw was me niet zichtbaar op gsm ofwel te vroeg wakker :p.

De waarde van zo'n opleiding is héél laag. Je kan ook niet verwachten dat je in 36 uur (inclusief "examen") onderhoudstechnicus wordt. Zeker als geen voorkennis vereist wordt.

Als ge het echt wilt zou ik eerder zoeken naar een bedrijf dat u on the job wil opleiden. Want je gaat toch nog veel moeten leren bij het bedrijf waar je tewerkgesteld wordt en imo zijn ze zodanig op zoek naar mensen die dat willen doen dat ze daar normaal geen bezwaar zullen voor hebben om u in het bedrijf zelf op te leiden op voorwaarde dat je echt geïnteresseerd bent

Ok, dat is vrij duidelijk. Ik had al een beetje zo'n vermoeden dat het wat te mooi was om waar te zijn. Bedankt voor de info

Waarom volg je geen graduaatsopleiding in avondonderwijs? De hogescholen bieden meestal elektromechanica aan in avondonderwijs waarvan een grootdeel werkplekleren (wat niet altijd een pluspunt is afhankelijk van je huidige job)

Terug
Bovenaan