PS4 BE Games Opkuis collectie - nieuwe PS4 games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
'/
Dan koop ik ze gewoon liever nieuw met garantie, dat scheelt maar 3 euro met verzendkosten (enkel gebaseerd op prijzen Bol).

Comboprijs voor deze twee: 20 euro excl.
Van waar haal je dat?

KH 3 op Bol: 17 euro (mijn prijs: 10)
KH Story So far: enkel third-party verkoper die hem staan heeft voor 58,99 euro

Ik sta open voor suggesties, maar niet op zo'n manier.
 
Gisteren stond het te koop voor 18 euro ofzo. (waren wel de laatste exemplaren via die dealer) Elders vind ik het terug voor 22 euro. (bv. MM)

KH3 vind je op op Amazon bv voor 13 euro.

Je zegt dat er ferme stukken af te prijs zijn en wilt ook een combo prijs geven, dus bij deze mijn bod van 20 euro (+ de 6 euro verzendkosten waar ik rekening mee moet houden). Vind ik niet onredelijk.
 
Gisteren stond het te koop voor 18 euro ofzo. (waren wel de laatste exemplaren via die dealer) Elders vind ik het terug voor 22 euro. (bv. MM)

KH3 vind je op op Amazon bv voor 13 euro.

Je zegt dat er ferme stukken af te prijs zijn en wilt ook een combo prijs geven, dus bij deze mijn bod van 20 euro (+ de 6 euro verzendkosten waar ik rekening mee moet houden). Vind ik niet onredelijk.
Nee sorry, vorige keer deed jij ook enorm lastig. Gelieve u uit mijn topic te onthouden en enkel met links af te komen (waar vind je Story So Far bvb voor 10 euro?). Zogezegd ergens iets goedkopers zien, zal bij mij niet pakken. Toch bedankt voor je interesse :)
 
Een bod doen is niet lastig doen. Heb nooit gezegd dat je dat voor 10 euro vindt? Je verkondigt prijzen die lager zijn dan de nieuwprijzen + pakketprijzen? Nog veel plezier nog met de sealed games.
 
Nieuw voorstel, want ook interesse in Tom Raider:
  • Shadow of the Tomb Raider Croft Edition - 20 euro
  • Kingdom Hearts 3 - 10 euro
  • Kingdom Hearts: The Story So Far - 20 euro
Bod 40incl.
 
Dragon Quest 18 euro incl? Het is een paar euro onder jouw vraagprijs (incl verzending), maar ik kwam erop uit omdat ik zocht of niemand toevallig DQXI verkocht hier. Nu zie ik dat het bij jou definitive edition is, terwijl ik eigenlijk geen interesse heb in de extras van de definitive.

Was van plan van de gewone nieuw te kopen voor 20,99 euro, maar mocht jij die van jou voor een paar euro's minder weg doen, laat maar weten! Begrijpelijk als je hem denkt nog ergens voor de "definitive edition" prijs te verkopen wel.


Edit: ondertussen elders gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan