Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staat hier al ergens waarom oliebollen taalkundig het enige correcte is!Andere: smoutebollen
Ik ga echt niet oliebollen aanvinken, the fuck zelfs.
Die Duitse kermissen vind ik toch een hele andere sfeer hebben dan de Vlaamse. Kan zijn omdat ik daar meer oktoberfestachtige toestanden gezien heb ofzo. Enkel het schietkraam vind ik geen verbetering ten opzichte van onze schietkramen. Kreeg ik daar een geweer in mijn pollen met een magazijn aan kogels, teller op dat geweer, en schieten maar. Niets moeten herladen, gewoon richten en trekker overhalen. Ge kon er zo op 20 seconden 50€ kogels doorjagen als ge uw best deed. Hier bij ons zijt ge met al dat herladen tenminste nog wat bezig met uw 50€Vanalles.
In schone tijden was t hier jaarlijks een grote duitse en nederlandse kermis dat k deed. In holland nam ik sowieso poffertjes! Op de duitse kermis zeker rosti, curryworst mit pommes, zo’n goei lap vlees boven t vuur gebakken tussen een broodje, die champignons met ui gebakken en een sauske erover was ook altijd heerlijk.

Die Duitse kermissen vind ik toch een hele andere sfeer hebben dan de Vlaamse. Kan zijn omdat ik daar meer oktoberfestachtige toestanden gezien heb ofzo. Enkel het schietkraam vind ik geen verbetering ten opzichte van onze schietkramen. Kreeg ik daar een geweer in mijn pollen met een magazijn aan kogels, teller op dat geweer, en schieten maar. Niets moeten herladen, gewoon richten en trekker overhalen. Ge kon er zo op 20 seconden 50€ kogels doorjagen als ge uw best deed. Hier bij ons zijt ge met al dat herladen tenminste nog wat bezig met uw 50€![]()
imo voelt ne kermis daar nog aan als een volksfeest. Iets wat hier echt minder en minder geworden is de laatste 10-15jEr staat hier al ergens waarom oliebollen taalkundig het enige correcte is!

Jup, lackmans met genoeg siroop is de maxLackmans, mss wat minder gekend hier en daar want is vooral Antwerps denk ik.

Er is toch geen correct antwoord? De vraagstelling was open en iedereen maakt toch voor zichzelf uit wat hij/zij graag eet op de foor? Voor mij gaat er niets boven een ‘kermisfrutje’ maar ik heb dan weer niets met smoutebollen. Ben ik daarom juist of fout? Of is de smoutebollen liefhebber daarom juist of fout?Het positief nieuws zo'n 64 procent is correct door op een kermis smoutebollen te eten.
Het negatieve: Er zijn mensen die apprlbeignets eten, op een kermis eet je geen fruit. Er zijn mensen die frieten, hamburgers, ... eten, hiervoor bestaat een frituur! Een stuk goedkoper en vooral duizend keer beter. Een suikerspin koop je zelf ook niet dat laat je kopen door je ouders of in uiterste gevallen eventueel koop je er toch 1 voor je lief, let wel je bent dan zelf nog minderjarig anders zoek je best een ander lief. Bij andere zie ik karakollen passeren ja dat is simpel dat koop en eet je gewoon nooit ook niet op een kermis.
Voor de mensen met als antwoord niets heb ik wel nog enig respect zij beseffen ten minste dat het ofwel smoutebollen isofwel niets.
Doe zo verder merendeel van BG.
Ai, @Pan gaat uit zijn dak als hij hoort hoe ze dat uitsprekenJup, lackmans met genoeg siroop is de max![]()