Internet Online beheers platform voor sportvereniging

NarcoticKrieke

New member
Ik ben op zoek naar een online beheers platform voor onze voetbalclub.

Ik heb enkele vereisten:
  • Administratie (= geen Excel-files bij iedereen met gegevens van spelers / ouders / trainers/...)
  • Oefenstof databank (= interessant voor trainers om nieuwe ideeën op te doen)
  • Communicatie (mail - berichten) (=handig om spelers/ ouders/ trainers/... te informeren)
  • Planning
ProSoccerData voldoet hieraan, MAAR is gigantisch duur. Waarom zoveel geld per maand uitgeven als je maar 4 van de 14 modules gaat gebruiken?

Basisprijs (loopt telkens van 1 juli tot 30 juni)
1 jaar: €99 per maand
3 jaar: €69 per maand
5 jaar: €59 per maand

Wat is overbodig in PSD (wat wij waarschijnlijk niet gaan gebruiken):
  • Evaluaties
  • Vragenlijsten
  • Financieel
  • Kleding
  • Intradesk
  • Statistieken
  • Medisch
  • Performance
  • Scouting
  • Beeldbank
Als alternatief voor de oefenstof databank zouden we kunnen kijken naar Trainingcenter; Deze is iets goedkoper per maand (€50 en toegang voor 25 trainers)
Deze maakt tevens gebruik van dezelfde tekenmodule als ProSoccerData.

Misschien dat er hier mensen zijn die mij kunnen op weghelpen om een alternatief te zoeken.
 
Zal niet gemakkelijk zijn als je €59 per maand als gigantisch duur vindt 👍
Voor mij gaat het het niet over de prijs op zich hoor.
Die €59 per maand is er pas als je een contract afsluit voor 5 jaar.
Na rondvraag bij trainers, hebben we gemerkt dat slechts 2 van de 14 trainers bvb de "oefenstof databank" willen proberen te gebruiken.

Dus schieten er dan nog 2 of 3 modules van de 14 over om te gaan gebruiken binnen de club (gewestelijke ploeg).
Mocht het dan toch geen meerwaarde zijn om die ProSoccerData te gaan gebruiken, en je tekent voor 1 jaar, dan kost dat €1.188 (12x €99) om het niet te gaan gebruiken. Een budget die we dan toch ergens anders in kunnen gaan investeren, bvb een toepassing die voor meer dan 75% voldoet aan onze noden.
 
Terug
Bovenaan