Onderhoud BMW

Waar doet gij dat? Ik ben bezig met oldtimerrestaurateur in Syntra Hasselt.

"Vakschool" in Tessenderlo. Eigenlijk nog wel amusant om volgen. :D

Uw opleiding klinkt ook wel interessant. Volgend jaar ook eens bekijken.
 
Wat een gezever. Op al mijn BMW's heb ik één problem gehad. Een turbo die het begaf in mijn eerste, eentje van 10 jaar oud met 180k km op de teller. Voor de rest letterlijk geen enkel probleem gehad. Onderhoud kost niet veel meer dan bij een ander? De afgelopen twee jaar ga ik 850 euro aan onderhoud hebben betaald...

Als je zo een wagen zonder garantie koopt ben je ook wel een beetje gek natuurlijk.
Hij heeft gelijk hoor.
 
Wat een gezever. Op al mijn BMW's heb ik één problem gehad. Een turbo die het begaf in mijn eerste, eentje van 10 jaar oud met 180k km op de teller. Voor de rest letterlijk geen enkel probleem gehad. Onderhoud kost niet veel meer dan bij een ander? De afgelopen twee jaar ga ik 850 euro aan onderhoud hebben betaald...

Als je zo een wagen zonder garantie koopt ben je ook wel een beetje gek natuurlijk.
Je moet je niet aangevallen voelen...ik heb het nog enigzins proberen nuanceren.
Ik rij zelf met VW en ook al wat problemen mee gehad,tsi motor met de gekende distributieketting die faalt,dus ben zeker niet anti BMW ofzo...maar er is een reeks geweest weet wel het jaartal niet meer waar veel problemen waren. Ivm de katalysator die verbrande uitlaat nogmaals verbrandde(of zoiets) waar zelfs veel gevallen van brand etc.. waren.
Geloof me de meeste BMW rijders die ik ken blijven ook bij hun merk.
Voor mij alvast mijn laatste volkswagen...zeker als ik qua interieur zelfs merk dat ze op hun premium modellen duidelijk aant besparen zijn.
Ik zei het nog,ik maak me met die uitspraak niet populair.
 
Terug
Bovenaan