Nothing Phone (1)

ralleke

Active member
Crowdfunder FE
referral links zijn niet toegelaten
Van de originele bedenker van de OnePlus.
Nog niet veel van bekend. Event op 12 juli.

Design lijkt op dat van iphone 12 + veel leds op de achterkant.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben wel benieuwd naar het toestel. Hun marketing is in ieder geval prima zijn werk aan het doen en ik merk wel enig enthousiasme.
De processor lijkt me wel de grootste struikelblok te zijn. Er wordt gesproken over een Snapdragon 778+ en dan hij moet toch echt wel scherp geprijsd zijn om hiermee weg te komen.

Wel subtiel je referral code verwerkt in je post :tongue: Het lijkt me wel correct om te vermelden dat mensen je hiermee hogerop de wachtlijst helpen komen.
Ik sta momenteel in de top 1000, dus heb er wel goede moed in dat ik een invite ga krijgen.
 
Ik ben wel benieuwd naar het toestel. Hun marketing is in ieder geval prima zijn werk aan het doen en ik merk wel enig enthousiasme.
De processor lijkt me wel de grootste struikelblok te zijn. Er wordt gesproken over een Snapdragon 778+ en dan hij moet toch echt wel scherp geprijsd zijn om hiermee weg te komen.

Wel subtiel je referral code verwerkt in je post :tongue: Het lijkt me wel correct om te vermelden dat mensen je hiermee hogerop de wachtlijst helpen komen.
Ik sta momenteel in de top 1000, dus heb er wel goede moed in dat ik een invite ga krijgen.
En invite gekregen? Zat vandaag in m'n mailbox en meteen € 20 gedeposit.
 
En invite gekregen? Zat vandaag in m'n mailbox en meteen € 20 gedeposit.

Ja, ik had gisteren al een invite vastgekregen via een investor, dus ik moest me vandaag niet meer druk maken :)

Vermoedelijke specs:
  • 6.55-inch Full-HD+ OLED panel, 120Hz refresh rate
  • Qualcomm Snapdragon 778G+ (of heel misschien 7 Gen 1)
  • 8GB RAM, 128GB storage (vermoedelijk ook model met 12/256)
  • 4,500mAh, 45W charging, 15W wireless
  • dual rear camera (50MP main + 16MP groothoek)
FWPn_yxacAEpqck
 
Laatst bewerkt:
Volgens GSM arena zullen dit de prijzen zijn:

8/128GB: INR31,000, ongeveer 370 euro.
8/256GB: INR32,000, ongeveer 385 euro.
12/256GB: INR36,000, ongeveer 430 euro.

Ik vermoed wel dat de uiteindelijke Europese prijzen toch nog wat hoger zullen uitvallen wegens belastingen etc. Misschien eerder richting 500 euro?
 
Laatst bewerkt:
godver, ik hoopte op eindelijk nog eens een budgetvriendelijke compacte Android. 6.5 inch, big nope voor mij :)
 
Ondertussen is er meer bekend:

- Qualcomm Snapdragon 778G+ is bevestigd door Nothing.
- Amazon DE heeft even de Nothing Phone (1) online staan gehad met de volgende prijzen:
  • 8+128GB: €469.99
  • 8+256GB: €499.99
  • 12+256GB: €549.99
- Er komt ook een zwarte versie. Het is nog niet bekend of deze al bij release op 12/7 beschikbaar zal zijn:

cFfrcycgbLr7QtXYzNhRaxzu.jpg


- Youtuber Dave2D heeft ook een preview gemaakt, met extra aandacht voor de processor:

 
Ik ben sceptisch tegenover deze phone: kijk naar OnePlus. Blijft niks meer over van de 'flagshipkiller' aan lage prijzen. Je hebt vandaag zo goed als nul redenen om een plus te kiezen naast de zo veel andere flagships.

Grote kans dat de nothing phone gewoon hetzelfde straatje zal bewandelen.
 
Ik ben sceptisch tegenover deze phone: kijk naar OnePlus. Blijft niks meer over van de 'flagshipkiller' aan lage prijzen. Je hebt vandaag zo goed als nul redenen om een plus te kiezen naast de zo veel andere flagships.

Grote kans dat de nothing phone gewoon hetzelfde straatje zal bewandelen.

Met het grote verschil dat Nothing zich totaal niet in de markt zet als flagshipkiller, maar er duidelijk voor uit komt dat ze in de midrange zitten.
Het is natuurlijk wel altijd even afwachten hoe een bedrijf verder evolueert...
 
Ondertussen heeft Nothing een nieuwe video in hun series geplaatst.
Op hun TikTok is onder andere de under display FPS in actie te zien. Ook een leuke video van alle ringtones met leds.
De retail box doet vermoeden dat er geen oplader zal meegeleverd worden.
Tenslotte heeft Nothing foto's geplaatst die gemaakt zijn met de Phone (1). De sensor van de main camera is een Sony IMX766.

Mensen die een pre-order hebben gedaan, hebben gisteren ook allemaal 4 invite codes gekregen om uit te delen. Als ze alle 4 worden gebruikt, krijg je gratis de ear (1) bij een bestelling. Er zwerven momenteel dus meer dan genoeg invite codes rond op het internet :wink:
 
Ondertussen heeft Nothing een nieuwe video in hun series geplaatst.
Op hun TikTok is onder andere de under display FPS in actie te zien. Ook een leuke video van alle ringtones met leds.
De retail box doet vermoeden dat er geen oplader zal meegeleverd worden.
Tenslotte heeft Nothing foto's geplaatst die gemaakt zijn met de Phone (1). De sensor van de main camera is een Sony IMX766.

Mensen die een pre-order hebben gedaan, hebben gisteren ook allemaal 4 invite codes gekregen om uit te delen. Als ze alle 4 worden gebruikt, krijg je gratis de ear (1) bij een bestelling. Er zwerven momenteel dus meer dan genoeg invite codes rond op het internet :wink:

Waar zijn die invite codes te vinden? Heb ook wel interesse.
 
Waar zijn die invite codes te vinden? Heb ook wel interesse.

De codes waren slechts geldig tot afgelopen middernacht, dus ik vrees dat je te laat bent.
Volgens de geruchten zou het toestel wel vanaf het einde van deze maand zonder pre-order te bestellen zijn.
 
De codes waren slechts geldig tot afgelopen middernacht, dus ik vrees dat je te laat bent.
Volgens de geruchten zou het toestel wel vanaf het einde van deze maand zonder pre-order te bestellen zijn.
Vanaf 21 juli op hun website nothing.tech
 
  • Leuk
Waarderingen: C11
Terug
Bovenaan