Foto-videografie & toebehoren Nikon D5300 + Nikkor 18-55mm + NIKKOR AF-S 50mm 1.8G + NIKKOR AF-P 10-20mm 4.5-5.6G VR + NIKKOR AF-S 70-300mm 4.5-5.6G VR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
nvt

shiftyke

Cultuur Crew
Crowdfunder FE
9150
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
D5300 + kitlens - €350
NIKKOR AF-S 50mm 1.8G - €120
NIKKOR AF-P 10-20mm 4.5-5.6G VR - €200
NIKKOR AF-S 70-300mm 4.5-5.6G VR - €400
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Bazel
Hallo iedereen,

Wegens overschakeling naar Fuji verkoop ik al mijn Nikon materiaal.

Alles is apart te koop, indien er meerdere stuks afgenomen worden, kan er wel iets geregeld worden.
Afhalen in Bazel (9150), ik ben frequent op de baan voor mijn werk dus indien ik in je regio passeer kan ik ook altijd leveren.
Verzenden kan, op kosten en risico van koper, altijd met vooruitbetaling natuurlijk.

Nikon D5300 + Nikkor 18-55mm kitlens
Drie jaar oud en amper 6000 clicks, nog in een mooie staat, kit lens ook weinig op aan te merken. Twee extra batterijen krijg je er gratis bij.
Een zeer leuke instap DSLR die absoluut niet inboet op kwaliteit. Ik heb hem voornamelijk gebruikt voor astrophotography, waar hij trouwens zeer goed werk geleverd heeft.
VRAAGPRIJS: €350 (nieuwprijs €550)

iHEjnuk.jpg


n7ccRD0.jpg


Verder heb ik nog enkele lensen in de aanbieding.

NIKKOR AF-S 50mm 1.8G (fullframe).
De classic "nifty fifty". Belachelijk goede lens voor zijn prijs, zeer compact en lichtsterk. Net twee jaar geworden en ook in uitmuntende staat.
VRAAGPRIJS: €120 (nieuwprijs €220)

1cvfMDu.jpg


NIKKOR AF-P 10-20mm 4.5-5.6G VR (aps-c)
Op deze wide angle lens heb ik volgens mij geen 10 clicks gezet quasi nieuw dus. Vorig jaar aangeschaft voor op reis te gaan maarja toen kwam COVID.
Lens heeft nog 1 jaar garantie. Factuur en doos nog aanwezig
VRAAGPRIJS: €200 (nieuwprijs €309)

CCUAVlR.jpg


NIKKOR AF-P 70-300mm 4.5-5.6G ED VR (full frame)

Ook vorig jaar aangeschaft, deze telefoto geeft zeer veel 'bang for the buck'. Als je deze op APS-C formaat gebruikt krijg je een zoom bereik van maar liefst 450mm.
Zeer scherp voor z'n prijs en gewicht. De beste budget vriendelijk telefoto lens.
Heeft een zeer klein krasje aan de buitenkant van het front element maar heeft geen impact op de foto kwaliteit, kan uiteraard getest worden bij twijfel.
Lens heeft nog 1 jaar garantie. Factuur en doos nog aanwezig
VRAAGPRIJS: €400 (nieuwprijs: €600)

1SPNvom.jpg


Indien julle nog vragen hebben laat maar weten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan