Nieuwe trailer voor Destiny 2: The Witch Queen toont wapens en exotic gear

We zijn nog maar net bekomen van het nieuws dat Sony Destiny-ontwikkelaar Bungie inlijft, maar dat weerhoudt Bungie er niet van om ons warm te maken voor de volgende uitbreiding die zal verschijnen op 22 februari. In de nieuwste trailer van Destiny 2: The Witch Queen zijn een aantal wapens en nieuwe exotic gear te zien die spelers kunnen gebruiken in de aankomende uitbreiding. Daarnaast brengt The Witch Queen een gloednieuw type wapen: de Glaive. Glaives zijn first-person melee-wapens die door vijanden snijden en projectielen afvuren.

Naast de aankomende uitbreiding, zijn er momenteel die events lopende in Destiny 2:
  • Season of the Lost – Destiny's huidige seizoen is klaar voor een epische ontknoping met gebeurtenissen die direct leiden tot de lancering van The Witch Queen.
  • Bungie 30th Anniversary – Bungie viert drie decennia aan gaming met een event dat de avonturen uit het verleden herdenkt. De Anniversary bevat een nieuwe dungeon, de nostalgische Exotic Rocket Launcher Gjallarhorn, nieuwe armor sets en een nieuw arsenaal aan wapens, gear en cosmetics geïnspireerd door het verleden van Bungie.

 
Ik kan er eigenlijk allemaal niet meer aan uit :D
Ik vind Destiny 2 een topspel, maar ik weet al niet meer hoeveel expansions er zijn, of je die enkel apart kan kopen, ...
 
Ik kan er eigenlijk allemaal niet meer aan uit :D
Ik vind Destiny 2 een topspel, maar ik weet al niet meer hoeveel expansions er zijn, of je die enkel apart kan kopen, ...
Doordat Destiny een continu veranderende wereld is verdwijnen er ook expansions. Zo gaat bv. met de release van Witch Queen een groot deel van de content van de Forsaken DLC weg (bv. de planeet Tangled Shore).
 
Redactie
Ik kan er eigenlijk allemaal niet meer aan uit :D
Ik vind Destiny 2 een topspel, maar ik weet al niet meer hoeveel expansions er zijn, of je die enkel apart kan kopen, ...
Destiny 2.png


Wat mij vooral stoort bij Destiny 2 is het feit dat ze betalende content gewoon hebben verwijderd. Heb je destijds de base game, Curse of Osiris, Warmind en Forsaken gekocht? Pech, Bungie heeft dit doodleuk uit het spel gehaald.

Je kan alles los kopen, maar er zijn ook bundels. De Legacy Collection is alles tot nu toe zonder specials (30th Anniversary item bundle of de Seasons) en de nieuwe Witch Queen-expansion kan je los kopen, of met extra's zoals een aantal seasons of ook de 30th Anniversary bundle inbegrepen. Een bundel met alles is er momenteel nog niet.
 
Bekijk bijlage 7386

Wat mij vooral stoort bij Destiny 2 is het feit dat ze betalende content gewoon hebben verwijderd. Heb je destijds de base game, Curse of Osiris, Warmind en Forsaken gekocht? Pech, Bungie heeft dit doodleuk uit het spel gehaald.

Je kan alles los kopen, maar er zijn ook bundels. De Legacy Collection is alles tot nu toe zonder specials (30th Anniversary item bundle of de Seasons) en de nieuwe Witch Queen-expansion kan je los kopen, of met extra's zoals een aantal seasons of ook de 30th Anniversary bundle inbegrepen. Een bundel met alles is er momenteel nog niet.

Dat is net het idee achter een continu "evolving world" hé. Ze hebben aangegeven liever aan D2 te werken in hun evolving world, dan een nieuwe D3 te maken (voorlopig). Wat ik best wel snap en als je het verhaal volgt dan klopt het wel dat sommige dingen weggehaald worden.
 
Hopelijk gaat Sony iets met die expansions doen, in hun nieuwe "game pass" (codenaam Spartacus) steken. :D
 
Hopelijk gaat Sony iets met die expansions doen, in hun nieuwe "game pass" (codenaam Spartacus) steken. :D

Zou me alleszins niet verbazen. Want D2 is an sich wel gratis overal (niet dat er zo veel inhoud inzit, maar bon). Vermoed dat ze hun grootste geld ook verdienen met season passes, zoals veel games tegenwoordig.
 
Redactie
Dat is net het idee achter een continu "evolving world" hé. Ze hebben aangegeven liever aan D2 te werken in hun evolving world, dan een nieuwe D3 te maken (voorlopig). Wat ik best wel snap en als je het verhaal volgt dan klopt het wel dat sommige dingen weggehaald worden.
Ja, maar het is nu een beetje alsof je de filmreeks van Harry Potter enkel vanaf de vierde film kan kopen en zelfs als je films 1-3 had gekocht, kan je die nu niet meer bekijken. :p
 
Ja, maar het is nu een beetje alsof je de filmreeks van Harry Potter enkel vanaf de vierde film kan kopen en zelfs als je films 1-3 had gekocht, kan je die nu niet meer bekijken. :p

Ik snap wat je bedoeld, maar het is ergens wel logisch dat als je een missie doet op planeet X, waarbij de storyline is dat Baas A vermoord is, je niet direct daarna terug naar planeet Y gaat waar die baas nog rondloopt. Wat nu wel een beetje met de Witch Queen gaat gebeuren.

Alsook, bij de uitbreidingen die ze wissen verdwijnen alleen de missies. De wapens blijven tot op een bepaalde hoogte wel beschikbaar.
 
Terug
Bovenaan