Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga vanavond kijken wat ik nu allemaal heb. Die psu is zeker geen 10 jaar oud. Ooit is vervangen.KLIK
Prijs / kwaliteit een topper.
Hangt er natuurlijk van af wat je ervoor wil geven, wat je ermee wil gaan doen ...
Welke overige componenten heb je? Voeding ook al van in dezelfde periode, dus 10j oud?
Ik zou graag Red Dead Redemption 2 op hoge graphics aan deftige frames kunnen spelen.Die kunnen inderdaad nog wel mee. Wat doe je met de pc / wat wil je ermee gaan doen?
Ik zou graag Red Dead Redemption 2 op hoge graphics aan deftige frames kunnen spelen.
Ik heb wat zitten zoeken en dan denk ik dat ik misschien ook de grafische kaart moet upgraden.
En met een budget van 1000 à 1400 euro ...Maar doe dat maar eens voor een deftige prijs in de huidige tijden ...
Denk beter volledig nieuwe PC, maar dan moet je wel wat budget vrijmaken.
En met een budget van 1000 à 1400 euro ...
.Dat is een kaart die normaal +- 450 € zou moeten kosten. Een optie is wekelijks aan de AMD loterij meedoen en hopen dat je erdoor raakt, of nvidia die enkel via een franse shop verkopen en dan moet je er ook op tijd bij zijn. Dit voor de founders/reference edities.En met een budget van 1000 à 1400 euro ...
Wat stellen jullie voor?Daarmee kom je zeker toe. Ik steek voor die prijs geregeld PC's ineen met een Ryzen 5 of Intel i5, 16GB DDR4, 1TB Nvme, RTX3060, ...
Zal een wereld van verschil zijn met wat je nu hebt en een hele verademing![]()
ja da is de prijs :'(Weet niet welke opslag je nu hebt? M.2-tje inprikken zou ik sowieso doen ... (Samsung 980 voor 39 EUR op Alternate is een no-brainer).
Hoop enkel dat je geen 1100 EUR gaat betalen voor die 6700XT ...
ja die m2 is inderdaad een no brainerWeet niet welke opslag je nu hebt? M.2-tje inprikken zou ik sowieso doen ... (Samsung 980 voor 39 EUR op Alternate is een no-brainer).
Hoop enkel dat je geen 1100 EUR gaat betalen voor die 6700XT ...
toch bizar hoe zij dit dan zo goedkoop kunnen doenEr zijn momenteel black friday acties genoeg die een volledige pc MET 3060 verkopen voor rond 1300 euro. (i5 en 16 gig ram)
Deze passeerde net nog voorbij mijn twitter.
Denk met de huidige prijzen van de kaarten dat geen slechte deals zijn.
![]()
Black Friday Diamond Edition - Gaming Reborn - Redux Gaming
Gebruik onze handige tool en vind de gaming pc die het beste bij jou past! Niet goed? Geld terug! 3 jaar garantie en laagste prijs garantie!reduxgaming.nl