PS4 BE Games Nieuwe (sealed) games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
'/
Beetje magere pakketkorting. Succes nog met de verkoop.
Pardon? Tel eens de laagste nieuwprijs van al games op en dan zie je al dat ik veel van de prijs af doe. Je doet een game en verzending van de prijs af, ik wil nog bemiddelen, en dan zo'n commentaar geven? Nee bedankt. Dan doe ik ze wel naar de Game Mania, waar ik meer krijg dan je bod.
 
Ik zie je hier niets verkopen omdat je te veel vraagt. Je moet daarover niet boos worden. Als je vergelijkt met nieuwprijs, tja. Je doet 5 euro af van de vraagprijs voor 3 games, los van de kosten. Vind ik een magere korting.
 
Ik zie je hier niets verkopen omdat je te veel vraagt. Je moet daarover niet boos worden. Als je vergelijkt met nieuwprijs, tja. Je doet 5 euro af van de vraagprijs voor 3 games, los van de kosten. Vind ik een magere korting.
Van waar haal je die 5 euro?
Dragon Quest kost er bvb 40, ik vraag 25, jij biedt er 15... Beetje redelijk blijven.
Ik heb al veel verkocht, maar ga gewoon niet verkopen aan mensen die op een rommelmarkt op iets van 50 cent nog zouden durven afdingen.

Dat gezegd zijnde sta ik open voor elk goed bod en heb ik op 9lives reeds bewezen mooie pakketdeals toe te staan. Ik vind mijn prijzen meer dan redelijk, vooral omdat ze nieuw in plastic zitten.
 
Helemaal met je eens MariB.
Ik zit al even "op de loer" hier had een vrij forse maand qua kosten, anders had ik al lang een voorstelletje gedaan ;)
Who knows what comes next week... ;)
Succes met de verkoop alleszins
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan