Youwillknow
New member
Hey
Momenteel game ik op mijn msi (laptop) gf63 8rd, 16 gb ram, met een i7-8750H cpu en een gtx 1050ti. Maar voor de nieuwere games is dit uiteraard een probleem, omdat de koeling de hele tijd op boost moet staan (anders kan ik in de korste keren een eitje bakken hierop
. Dit levert natuurlijk een enorm irritant geluid op.
Nu ben ik op zoek naar een dekstop voor te gamen. Zelf een build maken, daar heb ik niet echt meteen zin in, om alles te bestellen enz. Daarom ben ik op zoek naar een pre build met toch ong dezelfde prestaties als de msi. Prijs tussen 1100-1200.
Een i5 of ryzen 5 zou ook mogen, ik denk dat het verschil toch niet zó enorm groot zal zijn.
Momenteel game ik op mijn msi (laptop) gf63 8rd, 16 gb ram, met een i7-8750H cpu en een gtx 1050ti. Maar voor de nieuwere games is dit uiteraard een probleem, omdat de koeling de hele tijd op boost moet staan (anders kan ik in de korste keren een eitje bakken hierop
. Dit levert natuurlijk een enorm irritant geluid op.Nu ben ik op zoek naar een dekstop voor te gamen. Zelf een build maken, daar heb ik niet echt meteen zin in, om alles te bestellen enz. Daarom ben ik op zoek naar een pre build met toch ong dezelfde prestaties als de msi. Prijs tussen 1100-1200.
Een i5 of ryzen 5 zou ook mogen, ik denk dat het verschil toch niet zó enorm groot zal zijn.
Laatst bewerkt: