Nieuwe Forumindeling

Zou wel tof zijn als we zelf de indeling konden bepalen.

https://www.beyondgaming.be/threads/community-userscript-feature-requests.20334/ voor alle customizatiewerken! Bij mij werkt het alleszins.

Daarnaast vind ik het nu ook wel gek ogen dat onder sport: sport, voetbal, en wielrennen te vinden is. Voetbal is geen sport, maar wielrennen wel. Nu goed, het steekje terzijde: misschien het forum sport hernoemen naar sport algemeen? Dat leest logischer naast voetbal en wielrennen.
Dat klopt als een bus boven water. Er zijn momenteel nog zes vijf open puntjes aan onze kant die de respectievelijke moderator-teams intern aan het bespreken zijn, en dit is daar eentje van :)

Wel nog eens een warme oproep om Films, Series & TV te droppen en de twee subs als volwaardige fora onder Multimedia te zetten 😊
Awel, omdat je het zo mooi gevraagd hebt: it has been done.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn momenteel nog zes vijf open puntjes aan onze kant die de respectievelijke moderator-teams intern aan het bespreken zijn...
Toen waren er nog maar vier :music:

Het algemene "Sport" forum is in zijn nieuwe Sport categorie wat naar beneden gevallen en daardoor in twee gebarsten: "Andere Sporten" en "Zelf Sporten" 🤯
Ze gaan voorlopig geen prijzen winnen voor de meest originele namen :unsure:, maar intern blijven discussieren over mogelijke geforceerde alternatieven was het ook niet waard!
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Toen waren er nog maar vier :music:

Het algemene "Sport" forum is in zijn nieuwe Sport categorie wat naar beneden gevallen en daardoor in twee gebarsten: "Andere Sporten" en "Zelf Sporten" 🤯
Ze gaan voorlopig geen prijzen winnen voor de meest originele namen :unsure:, maar intern blijven discussieren over mogelijke geforceerde alternatieven was het ook niet waard!
En de categorie niet sporten?
 
Over het algemeen kan ik me wel vinden in de indeling. Maar Aankoopadvies staat echt niet op z’n plaats in Buy & Sell. Dat hoort gewoon onder Elektronica.
Het zal wennen zijn.
Omdat vroeger het aankoopadvies specifiek van hardware was, maar we willen deze opentrekken naar alle categorieën, dus een vaatwas of kookgerief of tuingerief of... daar advies voor willen, aankoopadvies.
 
Ik zou het logischer vinden moesten threads ivm aankoopadvies voor hardware gewoon in het hardware forum staan. Nu moet ik op 2 plaatsen gaan kijken.
Overigens gaan heel veel hardwarethreads wel vol staan met aankoopadvies (logisch dat wanneer je een GPU wil kopen, je rondkijkt in GPU gerelateerde threads), het heeft weinig zin om de split te maken.

Buy and sell is puur voor tweedehands spullen te kopen en te verkopen, niet voor aankoopadvies als je een nieuwe TV/wasmachine/... wilt kopen bijvoorbeeld.
 
Terug
Bovenaan