Want wij kunnen de Nederlandse ook nemen of...?HBO Max landt in maart in Nederland.
Jeej for Belgium!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want wij kunnen de Nederlandse ook nemen of...?HBO Max landt in maart in Nederland.
Jeej for Belgium!![]()

Wij zitten met streamz.Want wij kunnen de Nederlandse ook nemen of...?![]()

Want wij kunnen de Nederlandse ook nemen of...?![]()
Zet je Netflix op Engels. Zo zijn beide films nog beschikbaarJa lap, ik neem netflix omdat ik wat meer tijd heb nu.
Wil ik 21 jump street kijken is het niet beschikbaar in ons land![]()

Kvraag mij af hoeveel ze er voir betaald hebben want het waren inderdaad netflix series.De Marvel Netflix series verlaten de streamingdienst op 28 februari, ik heb gekeken en het is ook zo in BE. De verwachting is dat ze bij Disney+ zullen zitten over een korte tijd:
![]()
Daredevil, Jessica Jones, and The Defenders are leaving Netflix in March
No word yet on where they're heading nextwww.gamesradar.com
Goh, hangt er vanaf wat de definitie is van een 'Netflix-serie'. In dit geval zijn ze gewoon de distributeur van de reeks. Die rechten waren misschien gewoon vervallen, en hernieuwen heeft weinig zin denk ik.Kvraag mij af hoeveel ze er voir betaald hebben want het waren inderdaad netflix series.
Daredevil, Jessica Jones S1, Luke Cage blijven steengoede series!De Marvel Netflix series verlaten de streamingdienst op 28 februari, ik heb gekeken en het is ook zo in BE. De verwachting is dat ze bij Disney+ zullen zitten over een korte tijd:
![]()
Daredevil, Jessica Jones, and The Defenders are leaving Netflix in March
No word yet on where they're heading nextwww.gamesradar.com
Archive 81?Wordt Archives nog goed want zit aan afl 2 en![]()
Imo begon ik er zelf maar in te komen vanaf aflevering 3.Archive 81?
Zit ook aan aflevering twee en zit toch ook op mijn honger. Echt vervelen doe ik mij (nog) niet en 't zijn maar acht afleveringen dus ik geef het nog even een kans.
Maar wie hem al gezien heeft, mag hier onder zeker zeggen wat ze ervan vonden