Neflix delen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga niet meer. Is enkel beperkt tot je huishouden nu. Heb mijn account dat ik deelde, met 2 andere van hier, ook moeten stopzetten. Je kon niet tesamen kijken.

En via een extra lid plek?

Netflix gaat nu ook in België maatregelen nemen tegen klanten die hun account delen met iemand die niet onder hetzelfde dak woont. Wie zijn abonnement toch nog met iemand van buiten het huishouden wil blijven delen, zal een plek voor een extra lid kunnen kopen voor 3,99 euro per maand.

Ga niet meer. Is enkel beperkt tot je huishouden nu. Heb mijn account dat ik deelde, met 2 andere van hier, ook moeten stopzetten. Je kon niet tesamen kijken.
Kan wel nog. Wij hebben hier met 4 van BG een netflix dat we delen. Je moet sinds april ofzo wel extra betalen hiervoor.

Maar daardoor is het ook gewoon legaal om te delen.

Kan wel nog. Wij hebben hier met 4 van BG een netflix dat we delen. Je moet sinds april ofzo wel extra betalen hiervoor.

Maar daardoor is het ook gewoon legaal om te delen.
Via die manier kan het ook. Maar kan je even goed zelf een account maken voor die paar Euro's extra bovenop die €4 dat je maandelijks mee betaalt, heb je al een basic account.

Basic account heb je ook wel veel mindere beeldkwaliteit natuurlijk.
Wij hebben een standaard (voor 2 personen) account met HD kwaliteit. Veel verschil met UHD is er niet echt, imho.

Had eerst ook een Premium account, maar die andere 2 wilden niet verder gaan en die €4 nog eens extra per maand betalen.

Basic account heeft inderdaad wel wat mindere kwaliteit.

Wij hebben een standaard (voor 2 personen) account met HD kwaliteit. Veel verschil met UHD is er niet echt, imho.

Standaard (1080p) is natuurlijk nog wel beter dan Basic (720p). UHD is inderdaad niet echt gigantisch verschil, maar HDR is dat wel vind ik. Eerste keer dat ik dat zag (Marco Polo) was ik toch blown away.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan