NBA 2025-2026

Knicks-fans gaan onuitstaanbaar zijn. :')

Wemby respect verloren? Na jaren van Jokic die doet alsof basketbal er allemaal niet toe doet is er eindelijk een superster die eerlijk zegt dat het voor hem alles betekent. Ik heb meer respect voor Wemby na dan voor deze playoffs. Hij heeft nog veel werk, maar ze hebben OKC uitgeschakeld. Dat vele werk moet ook niet overdreven worden met zo'n jonge ploeg.
Ieder zijn mening en kijk erop 😉. Doet trouwens niets af dat ik Wemby nog altijd fantastisch vind, gewoonweg omdat het een alien is ook. Zijn game in the post moet hij echt wel nog aan werken.

Spurs geraken er wel, van mij mag het volgend jaar prijs zijn. Dylan Harper 😍 .

Laatst bewerkt:
Wat een hekel heb ik aan de pundits die nu weer een hele zomer gaan zagen over wie de GOAT is en dat Wemby helemaal zo goed niet is. Het is duidelijk dat ik van LeBron-fan naar Wemby-fan ben getransformeerd. Ik hoop dat LeBron zijn afscheidstournee krijgt zoals hij echt wel verdient.

Welke discussie zelfs ... Wemby heeft nog alles te bewijzen. Hij heeft amper 3j achter de rug.

De Nuggets mogen dan nog een teleurstellend seizoen achter de rug hebben, de beste speler op het parket de laatste jaren en nu nog steeds is Jokic. Maar die heeft 0,0 interesse in al die GOAT/face of the league zever. Daarom heel die media (lees: ESPN) uitkijken naar iemand nieuw zoals Wemby want op Morant/Edwards moet je precies niet rekenen.

Uiteindelijk ook vreemde keuze van Giannis zelf, aangezien hij nu bij de Heat gewoon in dezelfde situatie zit als waardoor hij weg wou bij de Bucks: ploeg zonder nog veel mogelijkheden om zich te versterken...

Uiteindelijk ook vreemde keuze van Giannis zelf, aangezien hij nu bij de Heat gewoon in dezelfde situatie zit als waardoor hij weg wou bij de Bucks: ploeg zonder nog veel mogelijkheden om zich te versterken...
Exact dit. Alsook wordt Giannis 32 ondertussen en is ondertussen heel blessuregevoelig.

Succes daarmee, Heat.

Randle weg bij de Wolves om cap space temaken.

Laatst bewerkt:
Het is gebeurd, ze nemen in Charlotte dan toch afscheid van crazy LaMelo. Ant en LaMelo wordt nog wel... iets.
Naz Reid wel goeie aanwinst voor Charlotte.

The Charlotte Hornets are trading star guard LaMelo Ball and Josh Green to the Minnesota Timberwolves for Naz Reid, a 2033 unprotected first-round pick, three first-round pick swaps (2028, 2029, 2030) and three second-round picks (2029, 2032, 2033), sources tell ESPN.

Terug
Bovenaan