NBA 2025-2026

Elke game met Chet neemt hij persoonlijk. Als een ploeg voorbij Spurs wilt moeten ze zeker zorgen dat ze Chet niet in hun line-up hebben.

Met Hartenstein hebben ze het een beetje door.

Heb de drie laatste homegames bekeken van Spurs. Daar is het nog iets doenbaarder van flopcalling.
Game 7 ga ik een kans geven. Tenzij Tony Brothers ref is, dan ga ik er letterlijk en figuurlijk m'n slaap niet voor laten.

Te bedenken dat Chet een max contract heeft voor de komende jaren. Het lijkt iets mentaal, hij heeft gewoon schrik van Wemby.
Okc misten duidelijk iemand buiten SGA om het spel te maken, zeker tegen het energieke spel van de Spurs. Een fitte Williams en/of Mitchell in die ploeg is gewoon een wereld van verschil.

Voor de finals kan het alle kanten uit gaan imho. NY heeft een veel minder belastend pad gehad natuurlijk maar de jonge Spurs teren misschien net op die druk.

Ze gaan wel heel hard op Chet. Hji was onzichtbaar, maar het groeipad van Wemby doet mensen vergeten dat niet iedereen een alien is. Ik zou OKC nu niet per se opbreken... :/

Ik zie ook gewoon weinig bewegen bij OKC deze zomer. Ze spelen haast die hele series zonder hun tweede beste speler, JDub, én degene die hem als secundaire playmaker zowat het hele seizoen verving, Ajay. En dan nog die no-show van Chet. En dan nog zijn er zeven games nodig.

De Spurs gaan natuurlijk ook alleen nog maar beter worden, maar ik zie nu toch meer baten om Chet over zijn mental block versus Wemby te krijgen én JDub weer gezond te krijgen, dan om hier alles overhoop te gaan gooien. Ik denk dat gewoon alles aanwezig is om hier een leuke, stevige rivalry van te maken de komende jaren…

En dat gebeurt volgens mij gewoon met dezelfde core. Misschien dat OKC wat geld probeert te besparen via die team options. Maar bij wie dan? Hartenstien was de belangrijkste schakel om Wemby wat af te remmen dus die is cruciaal om te behouden. Gaan ze dan Dort opofferen, als Canadese buddy-buddy van SGA? Zie ik eigenlijk ook niet snel gebeuren…

Al is Presti natuurlijk even onvoorspelbaar als geduldig... Met deze rebuild heeft hij zijn geduld getoond, maar het is ook wel iemand die risky moves durft maken...

Uit nieuwsgierigheid eens gekeken naar de prijzen van ticketje in MSG game 4. Die variëren van $4000 tot $140.000. Waanzinnig gewoon.

Terug
Bovenaan