Naam voor website om koeling te leren

scampi_ml

New member
Hallo allen!


Graag zoek ik een passende naam voor een non-profit website / community.
De bedoeling is zo veel mogelijk informatie te verschaffen aan de mensen die het nodig hebben en die willen leren.
Er is geen wiki of ander platform waar je informatie kan uit halen, hier wil ik iets aan doen.

Er is geen tot zwakke informatie te vinden over "koeling" in de industrie, commercieel en voor de particulier.
U kan natuurlijk altijd een opleiding volgen, maar dit is nooit voldoende. Zeker niet als je op de werkvloer bent. (ik spreek uit ondervinding)


Graag zou ik een (gratis) platform willen starten waar je vrij bent om informatie te plaatsen en lezen.
Online vragen stellen aan andere techiekers die graag info willen verschaffen aan de leergierige.
Uitleg hoe iets werkt, dingen die je graag zou willen leren of gewoon graag leest of andere mensen helpen.
Vooral jongeren warm maken die dit willen leren geïnteresseerd te maken in dit vak, het is tenslotte een knelpunt beroep!

Deze site zal het volgende bevatten:

- wiki (algemene uitleg)
- discussies (forum)
- reviews van toestellen / gereedschap
- download page van allerlei handleidingen
- vacatures
- Q en A
- video tutorials
- talen: NL, FR, EN,
- ... en nog veel meer




De kernwoorden zijn: "koeling" of "koudetechniek" of "koeltechniek". Dit mag de naam bevatten, moet niet.

Woorden die bij mij opkomen als ik "koeling" hoor: industrie, industrieel, commercieel, winkel, supermarkt, delhaize, colruyt, carrefour, technieker,
studie, leren, freon, co2, studeren, braseren, lassen, koper, hvac, koudetechniek, refrigeration, cooling, koude, airconditioning, koelinstallatie,
compressor, condensor, klimaat, computer, plc, sturing, regelaar, danfoss, dixell, eliwell, ijs


Alvast bedankt!

PS: Er is een beloning van €50 voor de winnende naam :)
 
hellofresh
coolblue

serieus:
Ik hou van extreem prozaische namen die helemaal zeggen waar het op staat.
koop je auto's? wijkopenautos.be! Zoek je een loodgieter in Berchem? loodgieterberchem.be...
Zoek je een gebouw dat je als bouwkit zelf kunt plaatsen? batimentsenkit.fr
Als je toch internationaal gaat, is iets engels beters.
learncooling
learnaboutcooling
coolingexplained
mijn favoriet: coolfacts
 
Terug
Bovenaan