Ik vind Musk net de goede kant opgaan.
Wordt zonder twijfel herinnerd als 1 van de meest invloedrijke en goedaardige figuren van deze eeuw.

Hij gebruikt zijn faam en geld om in te zoomen op belangrijke maatschappelijke thema's zoals de migratiecrisis, de cancelcultuur, indoctrinatie van kinderen op school (LGBTQx agenda en dergelijke), A(G)I, elektrificatie, en de impact dat die zaken hebben op onze samenleving.
Hoewel hij dagelijks met de grond wordt gelijk gemaakt in de MSM, blijft hij tegen de (linkse/woke) stroom inzwemmen. Daar heb ik bijzonder veel respect voor.

Gelukkig zijn er nog mensen op dat niveau die zich durven uitspreken tegen zoveel absurde zaken die door onze strot worden geduwd door de mainstream media en de doorsnee linkse politieker.
Bill Ackman is ook zo'n figuur, weliswaar iets verfijnder in z'n manier van doen.

"What I care about is the reality of goodness, not the perception of it. And what I see all over the place is people who care about looking good, while doing evil. F--- them"
"I’m certainly not going to do some sort of tap dance to prove to people that I am [a decent human being],"

-Elon Musk

:love2:
 
Ja, gelukkig durft de moedige miljardair nog belangeloos zijn mond open te doen op het platform dat hij zelf heeft gekocht zeg.
Groot respect dat hij Twitter heeft gekocht (hoewel hij er last minute wel onderuit wou wegens de veel te hoge prijs).
Dat was een ultra links bastion geworden waar vrijheid van meningsuiting (vanuit de rechterzijde) nog amper bestond.
Bravo.
 
Groot respect dat hij Twitter heeft gekocht (hoewel hij er last minute wel onderuit wou wegens de veel te hoge prijs).
Dat was een ultra links bastion geworden waar vrijheid van meningsuiting (vanuit de rechterzijde) nog amper bestond.
Bravo.

Idd. 99% van de donaties van mensen die bij Twitter werkten ging naar de Democratische Partij en er was een gigantisch onevenwicht in het aantal accounts dat werd verbannen tussen links en rechts (uiteraard veel meer aan de rechterzijde t.g.v. de linkse bias).

De claim dat het een 'platform van (radicaal) rechts' is geworden lijkt me dan ook maar perceptie. Mensen zijn het niet meer gewoon dat er mediaplatformen zijn waar ook radicaal rechts ongecensureerd kan spreken.
 
Idd. 99% van de donaties van mensen die bij Twitter werkten ging naar de Democratische Partij en er was een gigantisch onevenwicht in het aantal accounts dat werd verbannen tussen links en rechts (uiteraard veel meer aan de rechterzijde t.g.v. de linkse bias).

De claim dat het een 'platform van (radicaal) rechts' is geworden lijkt me dan ook maar perceptie. Mensen zijn het niet meer gewoon dat er mediaplatformen zijn waar ook radicaal rechts ongecensureerd kan spreken.
Perceptie, dat is gewoon de realiteit. Het is een open riool.
 
Twitter is idd geen riool. Ik maak er graag gebruik van en lees interessante dingen.
Maar dat neemt niet weg dat Musk een dwaas is en Twitter beter verdient.
 
Musk geeft mij eerder de indruk van een verveelde narcistische trol te zijn dan 'meest goedaardige figuur van deze eeuw' maar ok. Ik zal sowieso niet snel met pompons staan cheerleaden voor megalomane miljardairs.
 
Terug
Bovenaan