MSI Radeon RX 6750 XT MECH 2X 12G OC / Gigabyte AORUS GeForce RTX 2080 Ti 11G

BesiX

Active member
Crowdfunder FE
Zwevegem / Stekene
iTrader: 100% (22/22)
Omdat ik zelf al een tijdje uit de running ben op vlak van tweedehands PC-onderdelen, toch efkes polsen voor mijn oude GPU's.

MSI Radeon RX 6750 XT MECH 2X 12G OC
Deze werd 100% werkend uit mijn PC gehaald deze ochtend, na upgrade naar een RX 9070 XT.
Werd aangekocht bij Megekko op 30/09/2023 en is nooit overclocked geweest.
Doos en factuur aanwezig. (MSI biedt 3 jaar garantie.)

Gigabyte AORUS GeForce RTX 2080 Ti 11G
Deze zit nog in een andere (werkende) PC, heeft nog nooit issues gehad en is nooit overclocked geweest.
Werd aangekocht bij Coolblue op 13/07/2019. Doos aanwezig.

Ik zie dat deze GPU's allebei aan ± 300 EUR tweedehands staan op Tweakers en 2dehands.
Is dat wat realistisch?

Laatst bewerkt:
... voor de RTX 2080 Ti, vermoed ik dan dat ge reageert?
175 en 225 EUR zie ik toch helemaal nie passeren op 2dehands, 't laagste is daar 250 EUR voor ene die 100% werkt zoals het hoort. (En da's ook maar voor één, al de rest is duurder.)

2de hands mag je nooit niet afgaan qua prijzen. Dat is altijd veel te hoog daar. Ook op tweakers staan ze ze soms belachelijk duur. een 3060ti voor 280€ komaan. Je moet maar zien hoeveel er niet verkocht geraken. ik kan u garanderen 300 voor een 2080ti ga je hier nooit krijgen en ergens anders ga je al heel veel gelujk moeten hebben. uiteraard is u amd kaart een andere zaak daar ga je nog wel de 300 kunnen aantikken vooral omdat je daar nog de garantie van heeft.

Ben het wel met Jee eens,
Ik plaats hier ook nooit een prijsschatting die rekening houd met de bizarre prijzen van 2de hands..be.
Dan begin ik niet eens over de nep biedingen die daar door vrienden worden uitgevoerd om de prijzen nog wat extra te laten stijgen,
Ook heeft u niets aan een prijsschatting van een waarde waarmee het product niet verkocht gaat worden, en er zo al 800 te koop staan die ook niet worden verkocht.

MSI Radeon RX 6750 XT MECH 2X 12G OC
240 - 270 euro (garantie)
Gigabyte AORUS GeForce RTX 2080 Ti 11G
230 - 260

MVG Powel

Terug
Bovenaan