Slyke
Well-known member
Met het vele thuiswerk in deze coronatijden (en hopelijk blijft thuiswerk een blijver), had ik vorige zomer het "lumineuze" idee om buiten te gaan werken.
Laptop op een tafel en daarnaast even inpluggen op mijn oude Philips AMVA LCD monitor (https://www.philips.nl/c-p/249C4QHSB_00/brilliance-amva-lcd-monitor-met-led-achtergrondverlichting), met 250 cd/m² (want constant zitten gluren op zo'n klein laptopschermpje is nou niet ideaal om te werken).
Uiteraard in de schaduw en niet in het volle zonlicht...
Nou, sloeg dat even tegen...
Monitor eigenlijk zo goed als onleesbaar, behalve 's avonds wanneer het begon te schemeren... :-(
Maar dat buiten werken op zich beviel me wel, dus ik ben eigenlijk op zoek naar een monitor van een 24inch ongeveer (niet groter), die wél leesbaar is in het daglicht...
Alleen weet ik niet of dit überhaupt wel te vinden is?
De helderheid moet sowieso naar omhoog, dus bijvoorbeeld deze heeft 350 cd/m²:
Maar is dit wel voldoende?
Iemand ervaring hiermee?
Ben blijkbaar bijna de enige die zoiets wil doen, want online vind ik bitter weinig dezelfde behoeftes terug...
Tnx voor alle input of suggesties!
Budget: +/- 350 EUR.
Laptop op een tafel en daarnaast even inpluggen op mijn oude Philips AMVA LCD monitor (https://www.philips.nl/c-p/249C4QHSB_00/brilliance-amva-lcd-monitor-met-led-achtergrondverlichting), met 250 cd/m² (want constant zitten gluren op zo'n klein laptopschermpje is nou niet ideaal om te werken).
Uiteraard in de schaduw en niet in het volle zonlicht...
Nou, sloeg dat even tegen...
Monitor eigenlijk zo goed als onleesbaar, behalve 's avonds wanneer het begon te schemeren... :-(
Maar dat buiten werken op zich beviel me wel, dus ik ben eigenlijk op zoek naar een monitor van een 24inch ongeveer (niet groter), die wél leesbaar is in het daglicht...
Alleen weet ik niet of dit überhaupt wel te vinden is?
De helderheid moet sowieso naar omhoog, dus bijvoorbeeld deze heeft 350 cd/m²:
Dell UltraSharp 24 inch monitor - U2421E | Dell België
De eerste 16:10 monitor ter wereld met een geïntegreerde weergave voor laag blauw licht. Voorzien van een InfinityEdge-beeldscherm, hoge resolutie en uitgebreide connectiviteit.
www.dell.com
Maar is dit wel voldoende?
Iemand ervaring hiermee?
Ben blijkbaar bijna de enige die zoiets wil doen, want online vind ik bitter weinig dezelfde behoeftes terug...
Tnx voor alle input of suggesties!
Budget: +/- 350 EUR.