Moeilijkste / frustrerendste levels ooit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
Ik heb die game al lang opgegeven 😝

Idd, daar heb ik serieus op gevloekt. Uiteindelijk nooit verslagen maar ben er wel een paar keer héél dichtbij geweest. Heb het dan maar opgegeven omdat ik het de frustratie niet waard vond.
Het is pittig maar na een uur was ik er wel voorbij.
Boss fights in Bloodborne en Sekiro vind ik veel moeilijker.

Die follow the train Heb ik nooit echt veel problemen mee gehad. Gewoon met een crossmotor in het midden tussen de rails blijven.

Het is pittig maar na een uur was ik er wel voorbij.
Boss fights in Bloodborne en Sekiro vind ik veel moeilijker.
Uiteindelijk zou ik het ook wel gehaald hebben, zoals ik zei ben ik er een paar keer héél dicht bij geweest, maar als ik teveel moet herproberen en de frustratie te groot wordt stop ik ermee. Het moet nog plezant blijven ook.

Barbarian I als kind was zo cool, gewoon zien dat je als eerste eens een 360 kon doen met je zwaard, en de andere zijn kop was eraf. En dan kwam een trol dat lijk wegslepen, en schopte hij met zijn voet en passant het hoofd uit beeld.

Dan Barbarian II, dat zou eerder een adventure zijn ipv steeds hetzelfde gevecht. Nooit verder dan het 3e scherm geraakt. Op het 2e scherm kwam je een groot kieken tegen(letterlijk) en kheb dat maar 1 of 2 keer kunnen verslagen en heb dus maar 1 of 2 keer een kans gekregen op scherm 3. Ik haatte dat kieken met hartstocht.

Ook da laatste wolkske in Wonderboy, miljaar dat is ver springen. Veel op gevloekt.

Final Fantasy X: die race met die ballonnen en de chocobo op de PS2
Tekken 3: Die mini game Streets of Rage om Dr Boskonovich te krijgen
Alles van From Software

Ik vind die Valkyrie van GoW echt niet moeilijk, pittig ja maar vergeleken met From Software was deze wel easy

Ik heb het op Sigrun hé, die ge moet summonen na dat je alle valkyries gedaan hebt

Geloof me vrij, op normal was die echt pittig
Ik heb die neer gekregen na elke stap te memorisen wat Sigrun deed. Zo kon je perfect met die zware aanvallen op het juiste moment toeslaan waardoor die health bar wel snel naar beneden ging. Maar dat memorisen heeft wel veel tijd gekost. Zware aanvallen deed ik telkens met Blade of Chaos. Die bijl is in mijn inzicht onmogelijk te gebruiken in dat gevecht, is veel te log en duurt te lang

Ik heb die neer gekregen na elke stap te memorisen wat Sigrun deed. Zo kon je perfect met die zware aanvallen op het juiste moment toeslaan waardoor die health bar wel snel naar beneden ging. Maar dat memorisen heeft wel veel tijd gekost. Zware aanvallen deed ik telkens met Blade of Chaos. Die bijl is in mijn inzicht onmogelijk te gebruiken in dat gevecht, is veel te log en duurt te lang
'k heb die ook neer gekregen, maar was wel pittig, en ik ben een fervente Soulsfan, dus weet wel iets van moeilijke bazen ;)

Bloodbourne, ik geraakte nie verder dan 2 mobs in het begin.
Tot mijn grote schaamte moet ik toegeven dat ik met hetzelfde probleem zit :shy:

Op een gegeven moment begon ik het spel dan toch stilaan wat onder de knie te krijgen en raakte ik daar voorbij om dan zonder genade gecrushed te worden door een weetikveelwat.

I'm a quiter 😭

Speel Nioh 2 bijna elk main mission is een moeilijke level.
Uiteindelijk zijn de levels doenbaar met een beetje trial/error maar dan komt de eindbaas van die level....
Gisteren eindelijk zo'n boss afgemaakt waar ik toch een langere tijd vast zat. De ontlading is dan ook groot. khad het toevallig gestreamed gisteren en toen de boss neerging riep ik F*** YES! :rofl:

Meest recente dat ik me herinner is ook dat Crash 1 level maar in de remake had crash een soort pil vorm waardoor het veel moeilijker was (en je niet makkelijk kon zeuren en via de touwen gaan). Heb die time trial gehaald, mits heel veel pogingen, enige trophy die ik niet heb is dat extra level time trial, dat is er over. Crash Team Racing had ook wel pittige time trials. Ben te koppig om op te geven meestal bij zo'n dingen, de nieuwe donkey kong's zijn ook zoiets. Als je het dan haalt, is toch zalig? :D Zo'n dingen vind ik ook de juiste soort moeilijk, je leert steeds meer en raakt steeds verder. Geen saves zodat je een uur opnieuw moet spelen om dan weer te sterven is gewoon lame.
Moeilijkste puzzelspel dat ik toch gehaald heb is SpaceChem.

De "bossfights" in Concrete Genie.
Niet supermoeilijk maar eerder frustrerend als in: dit was een spel met een compleet andere opzet en dan opt het einde moet je er toch een 13 in een dozijn action/adventure bossfight gaan insteken. Vond ik eigenlijk vooral teleurstellend qua einde en ik snap hoegenaamd niet waarom ze dat gedaan hebben.

Ik ben momenteel Celeste aan't spelen, een moeilijke retro 2D platformer. Vrij vlot door het spel geraakt, maar nu heeft elk level nog een B-side met nóg hogere moeilijkheidsgraad. Had eens op YouTube gespiekt en je kan bv. door het eerste B-side level geraken op 3 min 30. Ik heb gisteren een uur gespeeld en zit nu iets over de helft, schat ik... En daarna dus nog 7 andere levels van dat soort te gaan.

Ok,
ik ben trotse UITSPELER van Mafia 1. (remastered)

however. op 1 scene heb ik toch gevloekt, en heb ik zelfs mijn PS4 moeten unpluggen, en naar een neefke rijden, omdat hij dit moest doen voor mij:

hoe frustrerend is dit wel niet !!!!!
een scene waar je op iets moet schieten, die constant beweegt, en bovendien super weinig tijd, en nog es moet reloaden ook.

op youtube lees ik toch ook dat veel mensen hier zijn afgehaakt. maar das best klote aangezien je dan al op 80 % van de game zit, dus je wil het uitspelen.

ongelofelijk. Het grote probleem is dat ik niet precies kan mikken met een joystick, en al zeker niet op kleine bewegende targets....
met toetsenbord en muis ging dit wel gelukt zijn wellicht

EDIT: ook berucht was die RACE die @Lint al aanhaalde, maar die is me uiteindelijk wel gelukt, want daar kan je op trainen, en na een tijd wist je welke bochten je kon afsteken, en dergelijke, en waar te vertragen..... maar hierboven dus, is dus veeeel frustrerender.

Yes ik meen mij ook te herinneren dat ze die gedowngrade hebben met ne patch.
Heb je het over de originele game van 2002 ? dat kan,

ik weet wel dat de remake van 2020 het zowiezo al "iets " simpeler was, ook al heb ik heel veel moeten oefenen. maar wist niet van een nog makkelijkere patch

Oh ja, die race was echt afzien! En dan vooral omdat ge heel dat stukske ervoor (waar ge die racecar s'nachts naar de piste moest rijden) altijd opnieuw moest spelen.
hmm dit klopt toch niet?

toch niet in de remake, daar moest je dat stuk niet meer opnieuw doen. maar was best wel nog steeds een moeilijke level.

Terug
Bovenaan