Elk spel waarbij ik moet racen. Ik ben ooit moeten stoppen met GTA San Andreas omdat ik niet voorbij zo'n racemissie geraakte

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is pittig maar na een uur was ik er wel voorbij.Ik heb die game al lang opgegeven
Idd, daar heb ik serieus op gevloekt. Uiteindelijk nooit verslagen maar ben er wel een paar keer héél dichtbij geweest. Heb het dan maar opgegeven omdat ik het de frustratie niet waard vond.
Uiteindelijk zou ik het ook wel gehaald hebben, zoals ik zei ben ik er een paar keer héél dicht bij geweest, maar als ik teveel moet herproberen en de frustratie te groot wordt stop ik ermee. Het moet nog plezant blijven ook.Het is pittig maar na een uur was ik er wel voorbij.
Boss fights in Bloodborne en Sekiro vind ik veel moeilijker.
Ik heb die neer gekregen na elke stap te memorisen wat Sigrun deed. Zo kon je perfect met die zware aanvallen op het juiste moment toeslaan waardoor die health bar wel snel naar beneden ging. Maar dat memorisen heeft wel veel tijd gekost. Zware aanvallen deed ik telkens met Blade of Chaos. Die bijl is in mijn inzicht onmogelijk te gebruiken in dat gevecht, is veel te log en duurt te langIk heb het op Sigrun hé, die ge moet summonen na dat je alle valkyries gedaan hebt
Geloof me vrij, op normal was die echt pittig
'k heb die ook neer gekregen, maar was wel pittig, en ik ben een fervente Soulsfan, dus weet wel iets van moeilijke bazenIk heb die neer gekregen na elke stap te memorisen wat Sigrun deed. Zo kon je perfect met die zware aanvallen op het juiste moment toeslaan waardoor die health bar wel snel naar beneden ging. Maar dat memorisen heeft wel veel tijd gekost. Zware aanvallen deed ik telkens met Blade of Chaos. Die bijl is in mijn inzicht onmogelijk te gebruiken in dat gevecht, is veel te log en duurt te lang

Ik had altijd miserie met die crossmotoren, denk in vice city..duurde lang eer ik daar door was..Elk spel waarbij ik moet racen. Ik ben ooit moeten stoppen met GTA San Andreas omdat ik niet voorbij zo'n racemissie geraakte![]()
![]()
Tot mijn grote schaamte moet ik toegeven dat ik met hetzelfde probleem zitBloodbourne, ik geraakte nie verder dan 2 mobs in het begin.

DamnBloodbourne, ik geraakte nie verder dan 2 mobs in het begin.
en ik dacht al dat ik noob was met die zombie giant
Zo'n dingen vind ik ook de juiste soort moeilijk, je leert steeds meer en raakt steeds verder. Geen saves zodat je een uur opnieuw moet spelen om dan weer te sterven is gewoon lame.Heb je het over de originele game van 2002 ? dat kan,Yes ik meen mij ook te herinneren dat ze die gedowngrade hebben met ne patch.
hmm dit klopt toch niet?Oh ja, die race was echt afzien! En dan vooral omdat ge heel dat stukske ervoor (waar ge die racecar s'nachts naar de piste moest rijden) altijd opnieuw moest spelen.