Moeilijkste / frustrerendste levels ooit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
Zwart geld of niet maakt vooral het verschil uit volgens mij.

Follow the train had je toch in gta 4, 100 procent zeker. dat was een skytrain / metro , die je met uw auto moest achtervolgen. en soms was je hem kwijt omdat die tussen de huizen ging... best frustrerend.
Driver is de OG follow the train!!

Ornstein & Smough in Dark Souls was de eerste keer dat ik mij echt kapot gefrustreerd heb in een spel.
(jammer genoeg) Nog nooit een Souls game gespeeld, maar deze komt steevast terug in "most difficult levels / bosses in games"

ik herinner me een turtles game op de snes waar ik als kind zot van werd
ben wel niet meer zeker van de naam, waarschijnlijk de herinnering verdrongen :)

Zeker dat het niet gewoon Battletoads was? Want dat was aarsmoeilijk ( :cool:).
Turtles in Time was ook wel stevig, ma al bij al cava.

Laatst bewerkt:
De originele turtels op de nes ben ik toch ook nooit ver geraakt 😆 gisteren in GM met sekiro in mijn handen gestaan heb hem maar terug gezet :(

Een game die me spontaan te binnen schiet is Commandos. Kan me dat nog herinneren als aartsmoeilijk. Misschien is daar mijn afkeer van stealth missies in latere games van gekomen. 🤔

Onderwater stukken in Sonic & Knuckles. 'k Heb da spel nooit uitgespeeld om die reden. En de Blue Room in Uncharted op crushing... Als ik die geen 50 keer heb geprobeerd dan ist wel 100 keer. Vooral omdat ik tijdens de autosave een zo goed als leeg wapen had.

Contra Game Boy

Hier heb ik toch stevig op gevloekt. Dit filmpje laat het allemaal heel simpel uitschijnen, maar verdorie, ik heb er mijn tanden op stuk gebeten vroeger.
Vooral op maniac niveau ( dit is opgenomen op hard )

3. Mafia ... dieje SHIT race die ge MOET halen
Oh ja, die race was echt afzien! En dan vooral omdat ge heel dat stukske ervoor (waar ge die racecar s'nachts naar de piste moest rijden) altijd opnieuw moest spelen.

• Cuphead
  • Super Meat Boy
  • I Wanna Be the guy (the movie of the game of zoiets)
I Wanna Be The Guy is ook wel een joke game die met opzet zo unfair mogelijk gemaakt werd.
Ik zou zeggen: speel Hollow Knight eens uit en je hebt direct een nieuwe om aan het lijstje toe te voegen. Wat is die game goed!

Driver is de OG follow the train!!
Dat tutorial level alleen al en dan in de tijd dat er nog geen echte instructies of quicktips op het scherm verschijnden.
Als jong manneke moeten zoeken wat al die termen betekenden :')

Metal Mutant. Dat spel was een mindfuck van begin tot einde. Wel een bijzonder origineel en degelijk game...

maxresdefault.jpg

Of de Elite 4 in de originele Pokémon Blue/Red.

Als 11-jarig manneke zoals bijna iedereen wss enkel uw starter voor quasi alles gebruiken en daar kon je nog grotendeels mee wegkomen doorheen het spel. De gym-leaders waren al bij al redelijk te doen, maar dan kom je bij de Elite 4. Slaag gekregen daar, niet normaal. :(

Seg Teelballeke, als ge dan toch mijn posts gaat quoten, leest ze dan eerst es tegoei :p

Dat tutorial level alleen al en dan in de tijd dat er nog geen echte instructies of quicktips op het scherm verschijnden.
=>
4. Driver ... dieje KLOTE trein die ge moet volgen (of zelfs gewoon diene ACHTERLIJKE tutorial in de garage)

I Wanna Be The Guy is ook wel een joke game die met opzet zo unfair mogelijk gemaakt werd.
=>
En als gewoon games die moeilijk zijn by design mogen (in no particular order:
  • I Wanna Be the guy (the movie of the game of zoiets)
:p:p

En Hollow Knight: Yes dat staat al tijdje om mijn wishlist. Ik denk indeed dat ik dat heel goed ga vinden. Maar tegenwoordig tijd vinden om iets te spelen ... :(

Het gevecht met Ornstein and Smough in Dark Souls en met C'Thun (pre nerf) in World of Warcraft.

Laatst bewerkt:
Vroeger de originele "police quest". Als klein manneke da proberen te spelen maar kon nog niet goed Engels. Blijkbaar zat daar ook een handleiding bij dat je moest volgen, maar had die dus niet. Nooit kunnen uitspelen maar toch maar blijven proberen. Serieuze trial en error ze.

Seg Teelballeke, als ge dan toch mijn posts gaat quoten, leest ze dan eerst es tegoei :p

=>

=>

:p:p

En Hollow Knight: Yes dat staat al tijdje om mijn wishlist. Ik denk indeed dat ik dat heel goed ga vinden. Maar tegenwoordig tijd vinden om iets te spelen ... :(
't was precies nog vroeg vanochtend :')

Maar moeilijk by design is niet hetzelfde als IWBTG: dat is gewoon unfair en niet moeilijk.

Terug
Bovenaan