Moeilijkste Boss Fights?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
Zit momenteel vast bij Ornstein & Smough tijdens men eerste playthrough van Dark Souls.

Ik vind dit echt een shitty boss fight op een irritante manier. Puur RNG based heb ik de indruk. Alle voorgaande bosses waren een piece of cake. Hier en daar eens (of max 2 keer) doodgegaan omdat ik de moves nog niet kende, maar deze bossfight is meer 'git lucky' ipv 'git gud'.

Zit momenteel vast bij Ornstein & Smough tijdens men eerste playthrough van Dark Souls.

Ik vind dit echt een shitty boss fight op een irritante manier. Puur RNG based heb ik de indruk. Alle voorgaande bosses waren een piece of cake. Hier en daar eens (of max 2 keer) doodgegaan omdat ik de moves nog niet kende, maar deze bossfight is meer 'git lucky' ipv 'git gud'.
Vond ik ook de moeilijkste van Dark Souls.
Probeer Solaire te summonen om smough af te leiden en focus op ornstein.

Vond ik ook de moeilijkste van Dark Souls.
Probeer Solaire te summonen om smough af te leiden en focus op ornstein.
Heb ik ook al gelezen, maar ik ben van het principe dat ik alles zonder summon wil doen. Als ik binnenkort dan zou terugkijken dan moet ik zeggen: Ja, maar ik moest voor die boss een summon gebruiken en dat haalt een deel voldoening weg.

Eentje die hier ook wel bij mag: de Valkyries in God of War. WTF zeg, willen ze nu echt dat ik mijn bakske tegen de muur smijt. :angry:

Heb er 2 geprobeerd, de rest sla ik gewoon al standaard over.

Heel lang geleden maar hier wat tips als ik het me goed herinner.
Gebruik de pilaren in uw voordeel.
Zorg dat ze niet samen zitten als je 1 van de 2 aanvalt.
Attacks van ornstein rol je best in bij smough rol je ervan weg.
Ik zou eerst voor Ornstein gaan. Smough is eenvoudig als die als laatste overblijft.
Zoals steeds niet te hebzuchtig zijn en geduldig je kansen afwachten.

Voor mij was het de eindbaas van FTL: Faster then light op hard.
Dat is me nog maar 1 keer gelukt

Zelfs op easy was dat al geen evidentie

Heb ik ook al gelezen, maar ik ben van het principe dat ik alles zonder summon wil doen. Als ik binnenkort dan zou terugkijken dan moet ik zeggen: Ja, maar ik moest voor die boss een summon gebruiken en dat haalt een deel voldoening weg.
Ik snap u volledig. Ik probeer ook meestal solo hoor 😉

Heel lang geleden maar hier wat tips als ik het me goed herinner.
Gebruik de pilaren in uw voordeel.
Zorg dat ze niet samen zitten als je 1 van de 2 aanvalt.
Attacks van ornstein rol je best in bij smough rol je ervan weg.
Ik zou eerst voor Ornstein gaan. Smough is eenvoudig als die als laatste overblijft.
Zoals steeds niet te hebzuchtig zijn en geduldig je kansen afwachten.
Check
I know, maar da's echt heel zelden want ze likken echter elkaars butt :laugh:
Voorwaarts rollen bij Ornstein heb ik ook geprobeerd, maar da's bij heel riskant als Smough in de buurt is heb ik gemerkt.
Ik ben inderdaad zo goed als altijd eerst voor Ornstein gedaan, ik heb me eens op Smough gefocust maar dat was nog lastiger had ik de indruk.

Enfin gisteren uiteindelijk toch gelukt :thumb: Wat bij mij vaak helpt gewoon is een gewoon een lange pauze nemen en met een frisse mind terug beginnen. Als ik een boss meer dan 3 a 4 keer moet doen dan stop ik al best.

Heb op zich niks speciaal gedaan dan anders, gewoon meer geluk gehad I guess. Ik dacht trouwens dat ik het niet ging halen, want ik moest Super Smough zo goed als helemaal zonder flasks doen. Maar heb heel defensief gespeeld en enkel gehit bij z'n hammer smash. Vond ik de simpelste attack om te ontwijken.

Blij dat ik hier vanaf ben. :laugh:

Terug
Bovenaan