Moederbord Gigabyte ga-945gcmx-s2 -- Dringend !

Status
Niet open voor verdere reacties.

TooChé

Well-known member
iTrader: 100% (82/82)
Gevraagde goederen
gigabyte ga-945gcmx-s2
Dringend gezocht voor herstelling, betaling zal dan ook de moeite zijn ;)

Wie helpt mij uit de nood?

CNC 5-asser.
Afgeschermde OS, dus indien niet exact zelfde moederbord kan het zijn dat componenten & drivers problemen geven. Geen toegang tot OS ...
Dus geen risico's nemen met een gelijkaardig , maar net een ander model.

Via fabrikant machine is het natuurlijk een nieuwe pc aan 2,5k eur met 3 weken wachttijd >.<

mirror eerst die drive. Al was het maar om je te behoeden voor een drive crash.

je hebt dan meer speelruimte voor implementatie.

Ik denk dat je wegkomt met elk 945 of 965 moederbord, mits je dezelfde grafische kaart gebruikt. de chipset drivers (en het meeste van de manier waarop deze werken) zijn hetzelfde voor de 2 bovenstaande chipsets. de grafische kaarten in de 945GM en de G965 zijn trouwens dezelfde.

De 965p hierboven aangeboden kan volgens mij niet dienen. geen geïntegreerde grafische kaart.

Ik heb een gelijkaardig probleem gehad met een telebediening systeem 15kV en dat is destijds op een gelijkaardige manier opgelost.

Jep, meteen gekocht. Komt pas donderdag toe. Ondertussen zit die pc ook bij een industriële machine hersteller, niet dat zij veel extra gaan kunnen doen.
In afwachting ook hulp gekregen van Che , hij heeft wat gelijkaardige modellen, maar net niet dezelfde.
Ik wacht nu op antwoord van industriële parts-repair dinges. Fabrikant machine heeft soieso al bevestigd dat machine minstens 3 weken stilstaat als zij voor een oplossing moeten zorgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan