@mods

Vanwaar de vraag?

Denk dat het moeilijk in te stellen valt dat enkel de mods van het subforum waar je de tag gebruikt een melding krijgen. En basically is het inderdaad hetzelfde als de report-functie. Je kan ons altijd nog individueel taggen?
 
Ik dacht eerder aan een melding voor de specifieke forummod wanneer iemand @mods post. Dus niet een all-out alert voor elke mod op de site. Zo moet men de namen van de mods niet kennen per forum (ken ik ook niet) en moet men niet terugklikken om de namen te zoeken.

Bij een topic in mobiliteit kan er dan @mods gepost worden, waarna de betrekkelijke mod van mobiliteit een melding krijgt.

Het is ook anders dan een report omdat het bruikbaar is bij een algemener probleem in de thread en er soms niet een specifiek probleem is met één post.
 
We zijn het aan het overleggen geweest, hoor. Maar we zien er toch een paar mogelijke problemen mee, zoals dat het openbaar taggen van mods ongetwijfeld discussies zal doen ontsporen.

Maar je mag altijd de openingspost reporten en in je uitleg verduidelijken dat het een algemener probleem is. Dat gebeurt al. Als het nog breder is, is er altijd nog een feedbackthread, en onze mods staan altijd paraat om je pm te beantwoorden. dus ik denk niet dat de nadelen opwegen tegen de voordelen.

We zijn wel aan het kijken naar manieren om duidelijker te maken welke mod waar precies zit, bovenop wat er nu al is.

En ideeën zoals hierboven zijn altijd welkom, we bekijken het altijd.
 
Terug
Bovenaan