Survival PC PS4 XBOX SWITCH Mobile Minecraft

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
image


release: 18 november 2011
genre: survival, sandbox
dev: Mojang

Minecraft.

Battle mobs, construct shelter, and explore the landscape—it’s all in a day’s work when you try to survive and thrive in Survival Mode.

Or put your imagination and limitless resources to work with Creative Mode. If you can dream it, you can build it.

 

Minecraft with RTX Now Officially Available For All Windows 10 Players

Earlier this year, NVIDIA, Mojang and Microsoft released the Minecraft with RTX Windows 10 beta, a special Insider standalone client that introduced stunning path-traced ray tracing to the world’s most popular game. Now, ray tracing and DLSS are available to all, having become part of the official Minecraft Windows 10 client!


 
Vrij leuk. Maar ik ben toch niet zo heel erg creatief aangelegd, en het is ook vrij grindy soms als je in survival modus speelt. Als je de creativiteit en de skill hebt, en je hebt geen 100 andere games liggen die daar op je zitten te wachten, is het absoluut wel de moeite waard, dat wel. Maar er kruipt ook belachelijk veel tijd in, als je iets wilt "bouwen".
 
Ik wou voor mijn zoon Minecraft kopen, hij heeft een PS4 slim.
Nu was ik aan het zoeken waar ik dit spel zou kopen, en in de carrfourfolder staat er bij ps4 dit spel het goedkoopste.
Alleen staat er op de doos Playstation VR

Dat VR zo een bril is weet ik, maar wil dit dan zeggen dat hij dit spel niet kan spelen op de met de gewone playstation zonder deze VR bril?
En moet ik dus de doos kopen zonder melding van VR
 
Als ik de onderstaande cover bekijk, dan staat er “VR compatibel”. Dit houdt in dat je VR kan gebruiken, maar is het niet noodzakelijk.

Je kan dus gerust dit spel voor je zoon kopen.

 
Dat is inderdaad de cover.
De twijfel kwam vooral omdat het spel ook te vinden was bij Playstation VR ipv de andere PS4 spellen..

Na jouw antwoord twijfel ik nog 10% omdat "wat is er dan het verschil met de andere cover" want bvb in de droomlandfolder, mediamarkt of bol.com bestaat deze zelfde cover zonder vermelding VR compatible. (Mediamarkt 29.99 droomland 28.99 Bol.com 32.95)
Allen duurder dus ook, want carrefour 26.95
 
Volgens mij maakt het niet uit elke welke editie je koopt. Gewoon een nieuwer doosje denk ik? Als je console een internetverbinding heeft, krijgt de game vanzelf een update naar de nieuwste versie.

Er is sowieso geen editie die alleen voor VR te spelen is. Alleen opletten dat je niet "Minecraft Dungeons" of "Minecraft Story" koopt, dat zijn wél totaal andere games.
 
Terug
Bovenaan