MindsEye

In de huidige staat zou ik het zeker niet aan de volle prijs kopen.
Misschien binnenkort als het wat goedkoper staat, en er al wat patches uitgekomen zijn, dat het zijn geld waard is.

The bad:
- Ondermaatse performance
- Grafische glitches, enorm veel last van texture popin op pc
- Characters zien er soms een beetje "vreemd" uit
- Robots afknallen geeft geen voldoening, zitten weinig physics achter
- Heel veel conversaties die eigenlijk niets zeggen
- Enorm lineair, geen enkele moment kan je een andere richting uitgaan dan waar het spel wil dat je heen gaat
- Het karakter "Rigby" is voor mij goed onderweg om het meest irritantste side character of the year te worden

The good:
- Ziet er over het algemeen goed uit
- Interessante verhaallijn
- Mooi ontworpen stad, de stad zelf en de gebieden daar rond geven mij sterke Cyberpunk vibes
- Mensen afknallen voelt wel goed aan en hier zit gewicht achter
- Auto physics voelen goed aan
- Variatie. Het is niet enkel lopen en knallen, maar er zitten ook stukken in waar je iets anders aan het doen bent
- Op de momenten dat het spel "werkt", is het wel heel fun om te spelen

Mijn voorlopige score: 6/10

Is het ook open world gelijk Cyberpunk? Heb je ook andere sidequests die je kan doen?
Mij lijkt het gwn een game die een verhaal heeft en je die verhaal moet spelen?

Is het ook open world gelijk Cyberpunk? Heb je ook andere sidequests die je kan doen?
Mij lijkt het gwn een game die een verhaal heeft en je die verhaal moet spelen?
So far is het gewoon een verhaal dat je speelt waar je af en toe controle krijgt.
Geen mogelijkheden om te free roamen of van uw pad af te wijken, en zover ik zie zijn er ook geen side missies.

De ontwikkelaar heeft wel laten weten dat er post release een update zou komen die free roaming toevoegt, maar geen idee wat dit zou inhouden.

Er zijn precies geen review keys verdeeld, want op Metacritic is er nog geen enkele review te vinden.

Comments zeggen genoeg:
oa

I’m playing on the Pro with a Oled 32 inch monitor and still looks terrible 😂 going to change difficulty to easy and just run through main story, plat it and trade it, terrible game 😂

Absolute drama launch van deze game. Ik ging em sws niet spelen maar volg het natuurlijk wel wat er allemaal in de gaming wereld bezig is. En deze is een total fail.

Gisteren wou cohhcarnage aan zijn sponsored stream beginnen, en tijdens dat zijn spel al opgestart was kreeg hij te horen van de mindseye devs dat het niet mocht doorgaan en de sponsored stream moest stopgezet worden... dat zegt ook al veel.

Waarop hij het dan ook niet gespeeld heeft.

Steam player numbers :crazy:
https://ibb.co/hRF0CLhS

Laatst bewerkt:
Ik verwacht echt de sluiting van de studio binnen enkele weken. Het enige dat ik er iedere keer van las was dat het van een ex rockstar dev was maar verder niks van info of gameplay...

Dit ben ik mijn playthrough toch niet tegengekomen, zelfs geen enkele crash gehad
Vandaag platinum behaald

Terug
Bovenaan