Avondland
Well-known member
Andere eetcultuur daar, uiteraard. Hier zijn boterhammen met beleg evengoed ontbijt als middagmaal.eerder ontbijt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Andere eetcultuur daar, uiteraard. Hier zijn boterhammen met beleg evengoed ontbijt als middagmaal.eerder ontbijt.
Ik ga eens wat meer havermout proberen en opnieuw proteïnepoeder toevoegen, want ik ben duidelijk absoluut niet voldaan met m'n gebruikelijk ontbijt.Thuis: boterhammen of restjes. De laatste tijd is het vaak 2 of 3 sneden brood met 3 eieren, kaas, sla of komkommer, mosterd en mayonaise, gevolgd door een boterham met confituur.
Op het werk: een 'gemakkelijkere' boterham (2 sneden met kaas en 2 met confituur) plus soep.
's ochtends ook altijd hetzelfde (40 gram havermout, 250 ml melk, 30 gram rode granola, stuk fruit) maar dat vult niet dus eet ik eigenlijk aan een stuk door tot de middag (gemiddeld nog een banaan of gele kiwi, een peer, 2 rauwe wortelen, notenreep en een koek of 250 gram Skyr met confituur en walnoten).Ik ga eens wat meer havermout proberen en opnieuw proteïnepoeder toevoegen, want ik ben duidelijk absoluut niet voldaan met m'n gebruikelijk ontbijt.
Tot vorig jaar: praktisch altijd boterhammen met lekker beleg. Maar dat beleg was vaak ook vettig (ringworst, krabsla, kaas,...) en ik kreeg er snel opnieuw honger van.
Sinds het nieuwe jaar probeer ik zo vaak mogelijk soep te eten met 2-3 boterhammen. Lekker en ik heb langer een gevuld gevoel.
Daarnaast is soep spotgoedkoop en gezond.
Zo’n salades vind ik eigenlijk geen maaltijd![]()