Mercedes A180d 2017 (W176) android auto

FragDAnvers

New member
Crowdfunder FE
Hoi! Ik heb net deze wagen gekregen als bedrijfswagen, echter heeft die geen android auto.
Ik heb her en der gelezen dat dit wel te activeren is met een bepaalde module, heeft iemand hier ervaring met, of kan iemand mij hierbij verderhelpen?
 
kan me vergissen maar op het vorige model , kon je dat niet kopen 'unlocken" , kdenk enkel met het nieuwe model die het mbux systeem heeft.
 
Als ik me niet vergis kan je daar inderdaad een module voor krijgen, maar ik betwijfel of je dat er bij een bedrijfswagen door krijgt. Je mag namelijk geen enkele modificatie aan een bedrijfswagen doorvoeren (als het een lease is tenminste). Bij de A met MBUX is het enkel beschikbaar als betalende optie. Ik rij met het nieuwe model met deze optie, vervelend genoeg krijg je Android Auto niet op widescreen... :)
 
Is dat eigenlijk wel handig als je geen touch screen hebt?
Ik denk wel dat mirrorlink nog een officiële optie was indertijd, misschien kan je die laten unlocken?
 
kan me vergissen maar op het vorige model , kon je dat niet kopen 'unlocken" , kdenk enkel met het nieuwe model die het mbux systeem heeft.

Klopt, bij het nieuwe model kan je na het updaten van MBUX (het multimedia systeem van de Mercedes) het gewoon in een app store binnen MBUX kopen, hoef je niet eens voor naar de garage.
 
Terug
Bovenaan