Mathler - een wiskundespel

mathler 593 3/6

🟨⬜🟩⬜🟩⬜
🟩🟨🟩🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩

Lol ook onnozel, de 2 gele cijfers bij de 2e poging, moesten gewoon omgewisseld worden. Dan lijkt mij 2e poging me even valide te zijn dan de 3e, maar bon...
 
mathler 593 3/6

🟨⬜🟩⬜🟩⬜
🟩🟨🟩🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩

Lol ook onnozel, de 2 gele cijfers bij de 2e poging, moesten gewoon omgewisseld worden. Dan lijkt mij 2e poging me even valide te zijn dan de 3e, maar bon...

Nee want ze zoeken DE hidden calculation. Niet EEN calculation met specifieke cijfers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Nee want ze zoeken DE hidden calculation. Niet EEN calculation met specifieke cijfers.
Dat staat toch anders in hun regels of was het iets anders bij jou @Lint ?

1694937128467.png
 
Dat staat toch anders in hun regels of was het iets anders bij jou @Lint ?

Bekijk bijlage 22999
Neenee het is weldegelijk wat @Niklas zegt:
f5dde6a4c0ffcafd67fa882945e89741cbe09dba.jpg

Nee want ze zoeken DE hidden calculation. Niet EEN calculation met specifieke cijfers.
Indeed, maar dat vind ik dus redelijk stom, want dan komt het (in dat geval hierboven met een + en - dus) gewoon neer op gokken ipv logica. Dan lijkt het me dat ze ofwel beide oplossingen moeten goedkeuren (als alle cijfers en operators juist zijn), ofwel gewoon raadsels voorzien die maar 1 oplossing hebben (wat mathematisch perfect te doen is).

Nu allez, het is niet dat het mij zo hard stoort hΓ©, imo gewoon een verbetering mogelijk in hun opzet :).
 
Terug
Bovenaan