Masterproef gokken op esports

Benieuwd naar het eindresultaat. Ik vrees dat al heel wat mensen honderden euro’s zijn verloren aan gokken op sportwedstrijden. De meeste gaan dit natuurlijk niet willen toegeven.
 
Ik ben zelf ook benieuwd naar het eindresultaat. Ik heb natuurlijk wel wat hypotheses maar benieuwd of die bevestigd zullen worden. Het is alleen niet gemakkelijk om voldoende respondenten te verzamelen.
 
Vroeger hielpen incentives voor de deelnemers wel ;).

En zeker als het een survey is die zo lang duurt om in te vullen. Enfin, je ziet dat het geen economen zijn, of er was wel genoeg incentive 'gegeven' om het volledig in te vullen. 🙃
 
I know maar het leek ons geen geweldig idee om in een survey over gokken, gokken te stimuleren door een geldprijs eraan te koppelen voor sommigen. 😅
Elke masterproef wordt ethisch gekeurd en het zou met een incentive moeilijker geweest zijn om een goedkeuring te krijgen
 
Hey iedereen,

Voor mijn masterproef ben ik op zoek naar deelnemers (16+) voor een korte vragenlijst over gokken op sport en e-sports. De vragenlijst is volledig anoniem en duurt tussen de 10 en 15 minuten, afhankelijk van jouw antwoorden. Wie de vragenlijst wil invullen kan dat doen door op deze link te klikken:

Thanks in advance
Nog eens korte reminder voor mijn survey die eind deze week afloopt!
 
Ingevuld, al was mijn laatste weddenschap al héél lang geleden, toen je nog gemakkelijk bonussen kon incasseren als nieuwe speler.
 
Ingevuld, al was mijn laatste weddenschap al héél lang geleden, toen je nog gemakkelijk bonussen kon incasseren als nieuwe speler.
Thanks, dat is niet erg. Ik vergelijk recente gokkers ook met minder recente dus alle bijdrages zijn welkom.
 
Terug
Bovenaan