Studie Gezocht: Respondenten voor onderzoek thesis

Campinho

New member
Hallo iedereen!

Ik ben een student bedrijfskunde aan de VUB. Voor mijn masterthesis doe ik onderzoek naar financiële geletterdheid en beleggen.
Hiervoor heb ik een korte vragenlijst opgesteld die 5-10min in beslag neemt. Ik probeer hiervoor zoveel mogelijk respondenten te verzamelen dus ik kan alle hulp gebruiken. Het maakt voor dit onderzoek niet uit of je veel of weinig weet over het onderwerp, elk antwoord is een meerwaarde voor mij.
Het zou mij dus enorm helpen als er hier mensen zijn die de vragenlijst zouden willen invullen.
Deelnemen kan via deze link: https://vub.fra1.qualtrics.com/jfe/form/SV_2tsRBCWrWek0EVE
Alvast heel erg bedankt en voor iedereen fijne feestdagen alvast!

Met vriendelijke groeten,

Lander
 
Ik vermoed dat de vragen voor redelijk wat mensen nogal moeilijk zullen zijn, iets gemakkelijker ging mss een betere spreiding van de resultaten opleveren.

Enkele antwoorden verdienen ook wel nuance (maar da's normaal) of ontbreken bepaalde opties (die met "anders" wel opgelost kan zijn)
 
Ik vermoed dat de vragen voor redelijk wat mensen nogal moeilijk zullen zijn, iets gemakkelijker ging mss een betere spreiding van de resultaten opleveren.

Enkele antwoorden verdienen ook wel nuance (maar da's normaal) of ontbreken bepaalde opties (die met "anders" wel opgelost kan zijn)
Bedankt voor je feedback! Het klopt inderdaad dat het voor veel mensen moeilijk is, dat heb ik al vaker als reactie gekregen. Het probleem is dat ik vragen uit bestaande onderzoeken moest gebruiken om bepaalde zaken te meten en hier niet te fel mocht van afwijken, waardoor ik dus ook geen extra opties of dergelijke kon toevoegen. Maar het had inderdaad wel een betere spreiding opgeleverd als het iets toegankelijker was.