Mapje autopapieren (13 cm op 17,5 cm)

knight-rider

Well-known member
Ik ben op zoek naar een mapje voor mijn autopapieren, formaat 13 cm op 17,5 cm (of iets in die buurt), maar dat blijkt onvindbaar te zijn.
Mijn huidige mapje is zo eentje, maar dat is zo versleten dat het stilaan uit elkaar valt.

Meestal zijn dat zo van die grote mappen voor de autopapieren, maar die past niet in het bakje in mijn deur.

Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een mapje voor mijn autopapieren, formaat 13 cm op 17,5 cm (of iets in die buurt), maar dat blijkt onvindbaar te zijn.
Mijn huidige mapje is zo eentje, maar dat is zo versleten dat het stilaan uit elkaar valt.

Meestal zijn dat zo van die grote mappen voor de autopapieren, maar die past niet in hey bakje in mijn deur.
Kan je niet gewoon eentje vragen/halen bij je verzekeraar? Die voorzien dat toch telkens je een autoverzekering afsluit. Bij KBC verzekeringen is dat toch zo.

Meestal zijn dat zo van die grote mappen voor de autopapieren, maar die past niet in hey bakje in mijn deur.

Bij OTM Shop hebben ze er eentje in 13 x 17,5.
Linkje

@Chill Panda, die zien er goed uit, maar zijn wel duur voor wat het eigenlijk maar is en voor wat het moet dienen.
@Lots02, die die je bij je verzekeringsmaatschappij krijgt zijn toch altijd van die grote logge mappen, dat is nu net wat ik niet moet hebben. Zo hen ik er hier trouwens wel een aantal liggen.

@Browniemix, dat is exact het model zoals ik nu heb en ook nog altijd tegen een mooi prijsje zie ik.

Ik ga morgen nog bij enkele enkele winkels zien waar ik toch voorbij kom, maar als zij het niet hebben, dan zal ik het daar moeten bestellen, want die zitten blijkbaar in Dilbeek.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan