Mag dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
05/08/2022 18:00

brucelee be

Member
iTrader: 99% (437/441)
Algemene informatie/specificaties
Mag dicht
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Gent
Mag dicht

Laatst bewerkt:
Ik snap het eigenlijk echt niet wat ge exact doet en waarom.

Je bied hier op een ander topic de meeneem voor een PS5 Disc versie, terwijl je zelf al een PS5 Disc versie te koop hebt op FB ( deze ) om die dan daarna hier te koop te zetten om dat daar niemand hem moet. Maar waarom zou je dan hier eentje kopen terwijl je er nog één te koop hebt?

Vooral ook omdat dit niet de eerste keer is lol. Tenzij je de "extra's" cheap hebt kunnen aankopen en deze dan in bundel aan volle prijs verkoopt? Maar anders dan dat snap ik echt niet waarom jij blijft consoles kopen en verkopen voor aankoop prijs. Op FB zeg je om mensen te helpen één te krijgen, maar dat ontgaat mij volledige als je die hier zou kopen terwijl andere die er nog geen hebben de kans niet hebben daardoor en al zeker niet als je hier één probeert te kopen en nog geen week nadien hier zelf ééntje aanbied... Hoe help je daar mensen mee?

Swat, kvind het een raar zaakje dat je doen en moest het toch eens kwijt, want je doet dit al even :)

Verkoper is wel 100% te vertrouwen.
Spreek uit ervaring.
Ik zeg dan ook niet dat hij dingen verkoopt die niet werken, of slecht zijn ofzo eh, ik wil best geloven dat het geen hij verkoopt correct is en dat hij zijn afspraken na komt enzo, dat kan allemaal. Maar het geen hij doet en hoe zit echt een luchtje aan :)

Ik zeg dan ook niet dat hij dingen verkoopt die niet werken, of slecht zijn ofzo eh, ik wil best geloven dat het geen hij verkoopt correct is en dat hij zijn afspraken na komt enzo, dat kan allemaal. Maar het geen hij doet en hoe zit echt een luchtje aan :)
Snap het niet. Ik heb hier 0 euro winst op. Mag ik iemand anders de kans niet geven te kopen aan aankoop prijs? Aankoopbewijs is erbij. Er zit geen luchtje aan

Snap het niet. Ik heb hier 0 euro winst op. Mag ik iemand anders de kans niet geven te kopen aan aankoop prijs? Aankoopbewijs is erbij. Er zit geen luchtje aan
Dan mag je me toch eens uitleggen waarom je het doet. Je zegt dat je dit doet om mensen te helpen aan een PS5 te geraken.

Jouw manier van helpen: Op een forum een PS5 proberen kopen om 3 dagen nadien op dat zelfde forum zelf een PS5 te verkopen... Houd compleet geen steek, net zoals je niet echt mensen helpt door een onnozel pakket te verkopen. Sorry hoor, maar dit is gewoon heel raar. Er zijn hier effectief mensen op het forum die anderen geholpen hebben door op Amazon of op Bol een PS5 te kopen voor €500 en deze hier voor dezelfde prijs te verkopen aan iemand die de drop gemist heeft. Dat is echt helpen, wat jij doet is gewoon van het ene platform naar het andere doorverkopen wat geen steek houd als het aan komt op mensen helpen, want op FB moest niemand je pakket hebben en stelde ook iedereen in vraag waarom je dit eigenlijk deed.

Swat, mij kloot je er niet mee hoor, maar ik vind gewoon dat het mag geweten zijn dat console bij jou van her en der komen. Maar vooral dat het niet echt aan te raden is een console aan jouw te verkopen hier want het is toch voor doorverkoop, dan kan je beter aan iemand verkopen die hem echt wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan