Mafia: The Old Country

wist ik niet, hoe gaat dit juist in z'n werk, een refund krijgen binnen 2 uur?
Heb nog al games gekocht op het steam platform die me niet aan stonden.
Werkt dit ook als je de steam key via een andere site kocht? zoals instantgaming bv?
Nee, enkel als je het via steam koopt.

Minder dan 2u gespeeld en via steam zelf gekocht. Doen ze nooit moeilijk over een refund :)
Heb zo al veel games getest of het mij aanstaat of niet, of het goed werkt op mijn systeem. :D

2,8 uur in, op pc via steam. Wel al 2 crashes gehad, en een paar zaken die moeilijk laden, maar niks groots.

Mijn eerste mafia game die ik speel, niet slecht eigenlijk voorlopig

Toch wel wat overdreven kritieken hier op de graphics. Buiten de pop-ins en het inladen van elementen ziet het er heel goed uit. Wat boeien in godsnaam die witte strepen als je paardrijdt? :unsure: Ben minder te spreken over de gameplay en animaties.
't Voelt soms aan als een non open world variant van de PS2-game The Godfather en eigenlijk als een spin-off van de Mafia franchise.
Ik zou het persoonlijk in een sale kopen als je nog twijfelt.

Wel tof om Leo Galante te zien verschijnen!

Toch wel wat overdreven kritieken hier op de graphics. Buiten de pop-ins en het inladen van elementen ziet het er heel goed uit. Wat boeien in godsnaam die witte strepen als je paardrijdt? :unsure: Ben minder te spreken over de gameplay en animaties.
't Voelt soms aan als een non open world variant van de PS2-game The Godfather en eigenlijk als een spin-off van de Mafia franchise.

Haalt beetje de sfeer uit de game

Game kost ook 'maar' 50 euro. Denk dat sommigen niet beseffen dat dat wel bijna maar de helft van de prijs is al van tegenwoordige nieuwprijzen bij games. Als je goed zoekt, kan je hem zelfs kopen voor 40-45 euro en anders al 2ehands voor 30-35.

Gfx is toch niet alles ik heb liever een goed verhaal heb me goed geamuseerd met deze game, en ja er zijn min punten .. voor mij een dikke 8/10 samen met de prijs

Collectibels gaat dat ook via chzpter select eens het uit is ?

Best een guide gebruiken voor de collectibles in free roam
De meeste staan op de map als je er dicht genoeg bij bent gepasserd
Maar de vossen staan er helemaal niet op, tenzij je ze gevonden hebt

Best een guide gebruiken voor de collectibles in free roam
De meeste staan op de map als je er dicht genoeg bij bent gepasserd
Maar de vossen staan er helemaal niet op, tenzij je ze gevonden hebt
En duizend keer uw map openen omdat je geen way-point kunt zetten.

Nee deze komt tekort voor mij qua spelvreugde.

Geen enkele bug op men pc die hier vermeld wordt en ik speel dat op ultra settings 2160p
Zit in de laatste chapters. Zeer vermakelijke game met goede, doch ergens wel voorspelbare verhaallijn.

Ben het nu op hard aan het doen lijkt goed mee toevallen. Tot nu toe die collectibles daar zit ik wat tege´ op als ik dat hiet zo lees

Terug
Bovenaan