M versus V challenges!

Mulan

Well-known member
Waarschijnlijk zien jullie ze ook al scrollend eens: de uitdagingen van mannen versus vrouwen wat betreft bepaalde bewegingen etc.

Zonet deze geprobeerd (nadat ik uitgelachen was met zijn poging natuurlijk. 🤭) En dat lukte hier toch ook zonder problemen of kwetsuren.

Wie probeert het ook eens? Of wil een andere challenge delen om uit te proberen?

 
Wat bedoel je?
Ik vermoed armen gestrekt vooruit en dan ellebogen tegen elkaar?
Lijkt me logisch dat vrouwen dat niet (of minder makkelijk) kunnen wegens obstakels...

Hier in huis snapt ze niet dat ik mijn tenen apart kan bewegen van mijn voet. En het feit dat ik mijn Grote teen in de andere richting van de andere tenen kan bewegen. Geen idee of dat genderspecifiek is, al zal misvorming door vrouwenschoenen er mss wel voor iets tussen zitten.
 
Ik vermoed armen gestrekt vooruit en dan ellebogen tegen elkaar?
Lijkt me logisch dat vrouwen dat niet (of minder makkelijk) kunnen wegens obstakels...

Hier in huis snapt ze niet dat ik mijn tenen apart kan bewegen van mijn voet. En het feit dat ik mijn Grote teen in de andere richting van de andere tenen kan bewegen. Geen idee of dat genderspecifiek is, al zal misvorming door vrouwenschoenen er mss wel voor iets tussen zitten.
Mijn vrouw kan dat ook. En het is nasty as f*ck.
 
  • Haha
Waarderingen: 515

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan