Gij weet dat, ik weet dat (nu), maar zij weet dat niet.Een gedeelde agenda kan je toch opsplitsen in privé en voor meerdere users?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij weet dat, ik weet dat (nu), maar zij weet dat niet.Een gedeelde agenda kan je toch opsplitsen in privé en voor meerdere users?
FIjne partner zeg.Hier ook een gedeelde agenda. Maar die van ons veegt vaak haar klote aan men plannen. Of gaat dingen plannen opdiezelfde dag met de insteek dat ik mijn zaakje maar op een uur of 2 moete afhandelen. Iets waar ik soms wel kan van rotten.
Zij weet bv al 10 maanden dat ik 13 oktober vertrek op vakantie en omstreeks 11.30h wordt opgehaald.
Regelt zij onlangs dat ze gaat werken op verkiezingsdag.
Als ik dan de vraag stel wie past er dan op de kids? Ah ja regelt dat dan maar met ons mama.. Ah ok.
Nuja soit drama maak ik er ook niet van.
), dus moeten elks ook nog ons eigen leven kunnen leiden zonder constant gevolgd te worden door elkaar.Bij mij ruikt zoiets naar wantrouwen en ik zou dat dus ook zo begrijpen als ik de vraag krijg van m'n vriendin om m'n locatie 24/7 te delen.

(of ik zeg het gewoon voor het zekerste nog een paar keer)
)Hmmm dat sarcasme.FIjne partner zeg.
Hier probeer ik die net zolang mogelijk toe te houden.Ik deel mijn agenda ook, zou heel handig zijn ware het niet dat hij constant vergeet dat hij dat kan zien en dan toch nog 3x vraagt wat de plannen zijn(of ik zeg het gewoon voor het zekerste nog een paar keer)
Locatie delen doe ik enkel als ik 's nachts nog alleen op pad ben, als ik van't stad naar huis aan't fietsen ben, of ook wel eens als ik laat ga lopen. Hij heeft dat nooit gevraagd, ik deed dat gewoon voor wat gemoedsrust (en nu doe ik het vooral omdat hij in de gaten houdt wanneer ik bijna thuis ben en dan de garagepoort net voor ik toekom open doet zodat ik gewoon binnen kan fietsen)
Zou het wel eigenaardig vinden mocht hij plots vragen om permanent mijn locatie te zien, zou bij mij toch ook de indruk geven dat hij mij wantrouwt. Als ge zoiets samen afspreekt voor het algemene gemak (aka weten wanneer de ander bijna thuis is voor avondeten enzo) is dat wel anders, k zou er ook totaal niet mee inzitten om dat te doen in zo'n geval.
Misschien dit er even uit trekken, weet niet of er een beter topic voor is.
Maar zijn er hier koppels die constant de mogelijkheid hebben om elkaars locatie te checken?
Langs een kant zou ik daar geen problemen met hebben denk ik, niets te verbergen.
Kan zelfs soms makkelijker zijn dan te moeten vragen waar ben je/wanneer ben je thuis/etc.
Niet op de controlerende factor dus maar gewoon praktisch.

Ik deel mijn agenda ook, zou heel handig zijn ware het niet dat hij constant vergeet dat hij dat kan zien en dan toch nog 3x vraagt wat de plannen zijn(of ik zeg het gewoon voor het zekerste nog een paar keer)
Locatie delen doe ik enkel als ik 's nachts nog alleen op pad ben, als ik van't stad naar huis aan't fietsen ben, of ook wel eens als ik laat ga lopen. Hij heeft dat nooit gevraagd, ik deed dat gewoon voor wat gemoedsrust (en nu doe ik het vooral omdat hij in de gaten houdt wanneer ik bijna thuis ben en dan de garagepoort net voor ik toekom open doet zodat ik gewoon binnen kan fietsen)
Zou het wel eigenaardig vinden mocht hij plots vragen om permanent mijn locatie te zien, zou bij mij toch ook de indruk geven dat hij mij wantrouwt. Als ge zoiets samen afspreekt voor het algemene gemak (aka weten wanneer de ander bijna thuis is voor avondeten enzo) is dat wel anders, k zou er ook totaal niet mee inzitten om dat te doen in zo'n geval.
Bij mij gaat het zelfs verder. Ik vind zelfs dat een GSM privé is, en dat niemand daar iets in te zoeken heeft. Zelfs mijn vriendin niet. Ik krijg van mijn zus nota bene dan de opmerking dat mensen die hun gsm in een relatie niet open stellen iets te verbergen hebben.![]()
Mijn vriendin geeft altijd wel de opmerking dat overspel of andere zaken altijd wel uitkomen zonder die extra "controle" wat eigenlijk ook waar is. Vriendin en ik wonen niet samen en sturen dagelijks dus zouden dat ook snel aanvoelen.
In een gezonde relatie "lapt" niemand u iets, maar doet ge zoiets met wederzijdse toestemming.Ik hoor dit steeds vaker van mensen. En dit is mijn persoonlijke mening daarover:![]()
![]()
Sorry maar daar is echt een serieus ziek kantje aan. Zelfs bij uw kinderen. En zeker bij uw partner. Wat een dystopische maatschappij. Precies de surveillance-staat met de ANPR-camera's, maar dan niet alleen van uw overheid (of wat had je anders verwacht van dat onbetrouwbaar orgaan met eindeloze controledrang?) maar uw eigen partner die u zoiets lapt. Constant iemand die over uw schouders heen kijkt? En wat is het volgende? Een babyfoon opgespeld krijgen?
"Niets te verbergen", dat is de manier waarop Communistisch China zijn burgers aan de ketting legt.
In een gezonde relatie zijt ge ook niet getrouwd met het Chinees communistisch regimeIn een gezonde relatie "lapt" niemand u iets, maar doet ge zoiets met wederzijdse toestemming.
Hier hetzelfde. Denk er zelfs nooit aan dat te gebruiken. Sommige zijn hier beetje paranoiaQua locatie delen: wij zitten in zo'n Apple family groep en kunnen als we willen dat dus zien, maar gebruiken dat eigenlijk nooit. Ik zie het praktisch nut er wel van in zoals hierboven beschreven staat, maar vind het zelf niet per sé nodig.
.In een gezonde relatie "lapt" niemand u iets, maar doet ge zoiets met wederzijdse toestemming.