VTM Lisa

Razer

Active member
Crowdfunder FE
763


Halfzussen Lisa (Tinne Oltmans) en Katja (Anouck Luyten) gaan aan de slag in een marketingbureau, waar ze met grote ogen kijken naar de bruisende reclamewereld vol creatievelingen, vloggers, influencers en social media wizzards. Maar één collega springt bijzonder in het oog: Jonas (Oscar Willems). Zal Lisa stap voor stap haar bedeesdheid overwinnen, en de wereld - inclusief Jonas - verbazen met haar talent? De nieuwe telenovelle ‘Lisa’ gaat over de zoektocht van een verlegen meisje naar liefde en geluk.

Later dit najaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben uiteraard niet het doelpubliek en ga er ook niet naar kijken, maar bij die trailer op tv komen er toch enkele vragen omhoog:

Zitten mensen hier momenteel op te wachten? Je, Sara haalt nog steeds zeer hoge kijkcijfers maar zal daar ook niet een soort "we kennen het" achter hangen? Ik veronderstel dat het gros van de kijkers hier vrouwen boven de 50 zijn, gaan die zich hiermee kunnen verbinden? Met twittervogeltjes en sms-berichten die zich plots op het scherm begeven.

Uiteindelijk is dit gewoon Sara in een andere setting, maar dan waar het hoofdpersonage in het begin reeds knap is. Ze is enkel wat verlegen, ik ben benieuwd of hier even goed op gereageerd zal worden. Allé, als ik denk aan "bedeesd personage dat geen kansen krijgt" dan denk ik niet meteen aan een knappe, blonde jonge vrouw.
 
1: Ik kreeg al de gibbers bij de omschrijving: "Halfzussen Lisa (Tinne Oltmans) en Katja (Anouck Luyten) gaan aan de slag in een marketingbureau, waar ze met grote ogen kijken naar de bruisende reclamewereld vol creatievelingen, vloggers, influencers en social media wizzards"

Nope, thanks, nee en bedankt. Ik zie dat soort leeghoofden al genoeg op insta.

2: Iemand als Tinne Oltmans een bedeesd, verlegen personage laten spelen dat moeite heeft zich te ontplooien in de wereld, Sara 2.0? suspension of disbelief is één iets, maar dat gelooft niemand.

Maar he...als de Buurtpolitie en herhalingen van Sara ons iets geleerd hebben, dan wel dat er op VTM voor de grootste brol een publiek te vinden is.
 
Maar he...als de Buurtpolitie en herhalingen van Sara ons iets geleerd hebben, dan wel dat er op VTM voor de grootste brol een publiek te vinden is.
Bwa... de "opvolgers" van Sara waren toch ook allemaal min of meer geflopt dacht ik? (Of toch in elk geval een pak minder kijkers).
Door het succes van de herhalingen van Sara proberen ze het opnieuw, maar ik vrees dat dit toch ook weer gaat floppen.
 
Aangezien ik Sara noodgedwongen opnieuw heb moeten bekijken door de vriendin zullen we hier ook aan hangen.

Ik volg zo'n zaken meestal met een halfoog open tijdens eten aangezien dat exact het moment is dat ik aan tafel zit (vanaf morgen 18u20) en met TV in de keuken staat altijd op.
 
Ik ben uiteraard niet het doelpubliek en ga er ook niet naar kijken, maar bij die trailer op tv komen er toch enkele vragen omhoog:

Zitten mensen hier momenteel op te wachten? Je, Sara haalt nog steeds zeer hoge kijkcijfers maar zal daar ook niet een soort "we kennen het" achter hangen? Ik veronderstel dat het gros van de kijkers hier vrouwen boven de 50 zijn, gaan die zich hiermee kunnen verbinden? Met twittervogeltjes en sms-berichten die zich plots op het scherm begeven.

Uiteindelijk is dit gewoon Sara in een andere setting, maar dan waar het hoofdpersonage in het begin reeds knap is. Ze is enkel wat verlegen, ik ben benieuwd of hier even goed op gereageerd zal worden. Allé, als ik denk aan "bedeesd personage dat geen kansen krijgt" dan denk ik niet meteen aan een knappe, blonde jonge vrouw.
Ik ben zelf niet actief op Facebook maar heb er wel een account, als ik de gemiddelde Vlaamse leden bekijk dan zitten daar heel wat vrouwen van boven de 50 tussen.

Dat gezegd zijnde komt VTM hier absoluut niet op TV, en Lisa al zeker niet maar ieder het zijne natuurlijk.
 
Het acteerwerk haalde in elk geval niet het niveau van de Buurtpolitie. Ik heb het voor de lol even bekeken, tot het moment dat ze tegen die 2 gasten botst en zich gedraagt als een koe die naar een trein staart. Toen had ik iets van "nope".
 
Mensen die dit stiekem toch gevolgd hebben? Deze week is de finaleweek, maar er is een tweede seizoen aangekondigd, dus geen afgelopen verhaal. Ondanks het zeer matige verhaal heb ik het toch gevolgd als soort van hersenloos ontspanningsmoment.
 
Mensen die dit stiekem toch gevolgd hebben? Deze week is de finaleweek, maar er is een tweede seizoen aangekondigd, dus geen afgelopen verhaal. Ondanks het zeer matige verhaal heb ik het toch gevolgd als soort van hersenloos ontspanningsmoment.

Aanwezig! Weliswaar omdat de vriendin het volgt net zoals Familie en ik braafjes meekijk.

Was het goed? Nee, was het slecht, vond ik ook niet. Zoals je zegt, verstand op nul.
 
De laatste aflevering was trouwens wel slecht. Een zeer zwak einde, met als toppunt 2 mensen die in Vegas liggen te gokken terwijl er overal € tekens op de speelkasten staan.
 
Aanwezig! Weliswaar omdat de vriendin het volgt net zoals Familie en ik braafjes meekijk.

Was het goed? Nee, was het slecht, vond ik ook niet. Zoals je zegt, verstand op nul.
Idem hier dochter keek er soms naar, zelfde bij familie maar dat ben ik zelf stiekem leuk gaan vinden :)
 
Misschien als ze wat meer kwaliteit zouden uitzenden dat er wel meer mensen de reclame zouden zien :unsure:

Moest het een man zijn die de hoofdrol had en zo obsessief was over iemand was het een horror geweest ipv telenovelle.
 
Terug
Bovenaan