Links rukken

REpute

Well-known member
Zwammers,

Rare vraag maar toch even stellen vooraleer Dokter Google zegt dat ik dood ga :D

Ik heb altijd rechts gerukt en "opgevoed" zo. Ik ben ook rechtshandig, echter een tijd geleden heb ik aan mijn rechterhand een verwonding gehad. (Afwas aan het doen, en een glas breekt. Ja hoor, ik maak draai beweging voor glas uit te kuizen en ik snij los door mijn pees). Resultaat was dat ik enorm veel moeite had om mijn rechterhand te gebruiken waardoor ik dan zo wat klungelachtig links rukte. Op zich wel handig want ik zit veel achter de bureau en met rechterhand op de muis en linkerhand rukken.

Nu is mijn vraag aan jullie, ik kan nu terug rechts rukken, maar ik heb zo hard geoefend op links dat ik nu ook normaal links kan rukken. Het eindigt nu ook dat ik meer links ruk wegens gemak en ondertussen met rechterhand scrollen op scherm ter controle.

Mag dit ? Kan dit een probleem vormen qua werking van de hersenen (zie gewoonte met rechts rukken en denkprocessen) ?
 
Doen jullie dat met 1 hand?? Ik heb er 2 nodig voor mijn anaconda :unsure:
qbwgb.jpg
 
Oefen maar op beide handen, als er teveel eelt van al dat geruk op je rechterhand groeit, kan je de linkse nog gebruiken
 
Terug
Bovenaan