Question Likes / Upvotes niet meer anoniem? En je kan ze terugnemen. + dislikes?

Five-seveN

Well-known member
Crowdfunder FE
Wat ik wel nogal irritant vind is dat de likes ook tussen de activiteitsfeed staan, terwijl vroeger likes meer anoniem waren.
Waardoor nu de helft van de activiteitsfeed likes zijn. Ik vond de anonieme ietwat subtiele likes wel iets hebben, als dat niet meer anoniem is dan ga je misschien wel zien dat "de pottervriendjes" elkaar weer likes aan het geven zijn. Of dat iemand een ander geen like durft te geven omdat er een stigma aan die persoon kan hangen. Big change.
 
Idd, ook heel dat scala aan verschillende reacties is overbodig imo.
Gewoon het oude systeem van de upvotes (= repkes) lijkt me het meest elegante.

En ideaal zou zijn als uw legacy repkes er gewoon van in het begin bijgeteld worden natuurlijk (idem iTrader en post count?)
 
de scala is volgens mij ook niet echt nodig

Maar dat ze niet meer anoniem zijn vind ik wel beter. Kan je juist zien of er echt gewoon 2 groepen zijn of dat er mensen zijn die voor beiden wel iets voelen (en dit niet uitdrukkelijk zeggen)
 
Is het trouwens mogelijk, indien ze anoniem gemaakt worden om deze ook wat minder plaats te laten innemen? Dat je bv naast die like gewoon "+5" toont indien er 5 upvotes zijn. De huidige manier neemt nogal veel plaats in en is vrij storend bij het lezen, zeker op de mobiele versie.
 
Ik vind het wel toffer op deze manier. Ik denk dat er ook veel meer gebruik van gemaakt wordt dan vroeger.
 
Terug
Bovenaan