RPG PC PS5 PS4 XBOX Like a Dragon: Infinite Wealth

Reviews zijn wel zeer positief. Ook die island builder staat mij wel aan. Misschien toch wel durven aankopen, zou men eerste game in het genre zijn dan.
Lees wel in de reviews dat je beter de voorgaande Like a dragon speelt voor je aan deze titel zelf begint.
Die kan je ook gewoon via Gamepass of Playstation Plus spelen.
 
Eerste 2 uurtjes achter de rug en I fucking love it 🙂.
Ook een goede keuze van muziek deuntjes in deze!
Met spijt in het hart moet ik gaan slapen en morgen werken maar kan niet wachten om verder te spelen.
 
Tof avondje gehad in Yokohama.
Op date geweest, met mijn maten rondgehangen.
Op straat lastig gevallen en wat man een pak slaag moeten geven.
Met onze zatte botten wat winkeltjes afgedaan om meer sake te kopen.
Goeie momenten beleefd.
Minder goeie momenten beleefd.
Wat sega spikeout gespeeld in de arcadehal.
Half uurtje liggen vissen in Sega bass fishing.
Met de taxi terug naar huis gegaan en in bed gekropen.

Het leven in Like a dragon verveelt gene moment 🙂.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor stand van zaken, is wel typische Yakuza, rustig beginnen en verhaal ontplooit zich geleidelijk, voor sommigen duurt dit te lang, ik vind het juist boeiend om zo in het verhaal te komen en ishiban is wel een fantastische gast, geniet er verder van, ik zal hem binnenkort ook eens aanschaffen 😃
 
Wat een crazy bedoening is deze versie van like a dragon :)
Ik was niet van plan hem te kopen, de vorige versie lag me niet zo.

Maar deze, holy shit wat is me dat allemaal.

Al die 'mini games' zijn eigenlijk ook allemaal heel goed, van de dating app tot het rondcrossen met deliveries (crazy taxi vibes).
En niemand die in dit geval klaagt over hun 'pokemon' versie die ook in het spel verweven zit, "you gotta squash them all!" :biglaugh:
Iedere keer lig ik in een deuk met wat er allemaal gebeurd.

Schitterende en gevarieerde muziek en soundeffects ook bij alle content dat je doet.

Mijn enige 'probleem' is dat ik dit soort games eigenlijk aan 1 stuk moet (uit) spelen of ik verlies de interesse.
Maar er is zoveel te spelen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er een stuk van op stream gezien en gehoord in het Engels en vond dat wel echt niet om aan te horen :p
Ik speel altijd in het Japans, klinkt ook logischer.

Een WO2 film/serie met Engels pratende Duitsers klinkt en voelt niet goed, idem bij deze games
 
Ik speel altijd in het Japans, klinkt ook logischer.

Een WO2 film/serie met Engels pratende Duitsers klinkt en voelt niet goed, idem bij deze games
Ben ook altijd fan van de native taal te horen, er zijn media die het niet doen waarbij het nog steeds zeer goed is, maar dat het waarschijnlijk nog beter zou geweest zijn moest het toch gedaan zijn. Eentje waar ik nu recent aan terug denk is de Vinland Sage Animé, zowel in het Engels als Japans spreekt iedereen dezelfde taal, terwijl zelf in conversatie letterlijk gezegd wordt dat ze elkaar niet verstaan omdat ze een andere taal spreken xD ( maar toch beiden effectief Engels of Japans praten). Echt een top manga/animé, maar wat een gemiste kans om daar effectief Noors en Frans te gebruiken.
 
Ik speel altijd in het Japans, klinkt ook logischer.

Een WO2 film/serie met Engels pratende Duitsers klinkt en voelt niet goed, idem bij deze games
Eventjes mezelf corrigeren; ik moet toegeven dat het zeer goed is in het Engels. Ook de perfecte stem gekozen.

Lang intro en leuke game; tot nu toe geef ik deze een 9/10
 
Terug
Bovenaan