Leuke kledingwinkels

Destijds Kammenstraat, tweedehandswinkels en eBay lopen afschuimen om er toch maar niet bij te lopen gelijk iedereen, hier genoemde merken vond ik voor grijze muizen, maar nu door tijdsgebrek ook geplooid.

Meestal online bij merken zelf:
Onderlijf en -broek: Bamigo
Hemden: Formen
Pullovers: Bamigo en Formen
Polo’s: BOSS
Broeken: Harvey’s men in Aalst (ten.four) of, en dan specifiek voor Chinos, Billabong.
Kousen: Tommy
Schoenen: Van Bommel
Kostuum: op maat in een winkel in Gent, ben de naam even kwijt

“Gewone” Jeans draag ik nooit en eigenlijk nog geen goed merk gevonden. Suggesties zijn altijd welkom.

Laatst bewerkt:
Ik koop praktisch alles bij G-Star. Is wel wat duurder, maar wel deftige kwaliteit. Heb zelfs nog broeken van 10 jaar terug, waar nog altijd niks aan is en ook nog altijd passen 🤣.

Enkel boxershorten komen van C&A of H&M en sokken van Nike.

Sinds die G-Star winkel in het Shopping Center van Wijnegem weg is, is dat wel lastig, kwam daar wel vaker. Specifiek voor die winkel.

Vaak wel via Zalando want die staan zwaar in afprijzing. Uiteraard zijn meestal de afgeprijsde producten niet interessant en koop ik toch nieuwe collectie 😅.

Soms hebben ze op iBood ook wel G-Star kleding of schoenen in serieuze korting staan.

In de JBC hebben ze tegenwoordig ook G-Star, maar ze hebben daar geen specifieke afdeling voor, zoals bij ZEB, dus moet je gaan zoeken tussen al die kleding, wat ik dus echt haat. Zal het dan gewoon online bestellen.

Terug
Bovenaan