Leuke kledingwinkels

Idem! Die hebben een super pasmaat. Veel andere winkels zijn een drama op dat vlak, vooral H&M heb ik de indruk.

Verder in het algemeen het gevoel dat het aanbod voor mannen vaak héél beperkt is en veel van hetzelfde. Er is de "ge ziet eruit als een puber" en de "ge ziet eruit als de businessman strak in het pak"-collectie, daartussen is er vaak niet veel keuze.
Goh, als je niet te ver buiten de gemiddelde maten valt*, lijkt me dat nog wel ok? Ik ben nu ook iemand die niet echt let op mode, en ik ben blij dat ik ergens werk waar dit niets uitmaakt, maar mannenkledij is toch ook gewoon minder complex dan die van vrouwen? Met jeans en een polo/T-shirt kan volgens mij zowat 90% van de mannen hier dagelijks de deur uit. Moet het wat formeler of heb je die voorkeur is dat dan chino/hemd.

*Hier voldoe ik niet aan.

Laatst bewerkt:
Ik koop de laatste 8 jaar zowat 90% van mijn kleren in de Jules. Leuke stijl, geschikt voor lange slungels als ik, gaan relatief lang mee en zijn behoorlijk goedkoop. Heb ook al lang de chance dat ik vlakbij een shoppingcentrum werk waar ik die makkelijk kan halen tussen de soep en de pattatten.

Mijn vriendin nam me vier jaar geleden eens mee naar een soort duurzame winkel in Antwerpen waar ik een jeans kocht van 100+ euro. Die had na 3 jaar een enorme scheur. De broeken van Jules nog nooit zo'n problemen mee gehad. Heb er die al 6-8 jaar meegaan. Alleen soms versleten aan de poep door dagelijkse fietsrit naar werk.

Geen goedkope broeken bij Mr Marvis, maar als de kwaliteit navenant is heb je er wel lang genot van. 120 euro voor een broek vind ik wel al stevig, maar het kan nog duurder.
109€ voor deze :
Die zijn echt zalig om te dragen! Precies een trainingsbroek maar dan met de looks van een geklede broek.
De meeste degelijke merken zitten zo vooraan in de 100€.

Als je een joggingbroek nodig hebt om een 'comfortabele' broek te dragen dan draag je gewoon niet de juiste broek.

Geldt eigenlijk voor alle soorten kledij en schoeisel.

Als je een joggingbroek nodig hebt om een 'comfortabele' broek te dragen dan draag je gewoon niet de juiste broek.

Geldt eigenlijk voor alle soorten kledij en schoeisel.
Dat zeg ik toch niet. Dus een goed uitziende broek mag niet comfortabel zijn volgens jouw redenering? 🤔

Alles online, meestal Zalando. Ik vind weinig zaken zo hatelijk als naar een veel te warme winkel gaan om daar een hoop zaken te verzamelen die misschien passen, en dan in zo'n (soms te klein) kot te duiken om het te passen.
Ah niets zo heerlijk als in de winter lekker dik gekleed van de vrieskou in een te warme winkel te stappen, om na 15min half gaar in een paskot te kruipen en je daar uit te kleden. Instant zweetbuien :laugh:
Dit dus. Evenals een hemd, kostuum, geklede schoenen en nog veel zaken die vaak als oncomfortabel weggezet worden.
Ik was onlangs toevallig naar een geklede broek aan het kijken die me wel aanstond, bleek die achteraan een soort band te hebben die rekt en je met een touw kan aanspannen. Zoals een jogging in feite. Ongetwijfeld comfortabel maar ziet er niet uit imo, ik was zo hard in de war :unsure:

Heren met een maatje meer, waar vinden jullie goede broeken?
Ik ga zelf regelmatig naar de E5 mode voor broeken, maar kwaliteit is ook niet altijd even goed.

Ik wil mijn metekind nog een extra nieuwjaarskado geven en ik was aan't denken aan een kledij cadeaubon (hij zei onlangs nog dat hij alweer uit al zijn kledij gegroeid was, dus leek me wel nuttig kado).

Maar welke merken zijn momenteel nog hip onder de tieners? Hij is 14 en draagt vooral van die baggy broeken en hoodies.

Is Vans bijvoorbeeld nog steeds ok? Of kom ik dan als een ouderwetse meter over? 😀
Zij hebben bv cadeaukaarten die je zowel online als in winkel kan gebruiken.

(Kan het niet aan hem zelf vragen, want is een verrassing. En zijn ouders zeggen dan toch dat het absoluut niet nodig is en dat'k al een kado had).

Laatst bewerkt:
Ik wil mijn metekind nog een extra nieuwjaarskado geven en ik was aan't denken aan een kledij cadeaubon (hij zei onlangs nog dat hij alweer uit al zijn kledij gegroeid was, dus leek me wel nuttig kado).

Maar welke merken zijn momenteel nog hip onder de tieners? Hij is 14 en draagt vooral van die baggy broeken en hoodies.

Is Vans bijvoorbeeld nog steeds ok? Of kom ik dan als een ouderwetse meter over? 😀
Zij hebben bv cadeaukaarten die je zowel online als in winkel kan gebruiken.

(Kan het niet aan hem zelf vragen, want is een verrassing. En zijn ouders zeggen dan toch dat het absoluut niet nodig is en dat'k al een kado had).
Heb je geen bon waar hij zelf in verschillende winkels terecht mee kan? Of wat ik al een paar keer heb gedaan voor mijn petekind haar verjaardag, een dagje gaan shoppen en iets eten. Maar misschien is dat alweer duurder dan je het wilt maken?

Hier de favorieten van mijn zoon (15):
The north face
Pull&Bear
Nike/Adidas
Scotch&Soda
G-star

Maar alle te vinden op zalando.
Maasmechelen Village is hier om de hoek. Ook leuke bonnen (maar is mss uit de richting)

Hier de favorieten van mijn zoon (15):
The north face
Pull&Bear
Nike/Adidas
Scotch&Soda
G-star

Maar alle te vinden op zalando.
Maasmechelen Village is hier om de hoek. Ook leuke bonnen (maar is mss uit de richting)
De jeugd heeft precies een veel duurdere smaak dan toen wij jong waren of beeld ik mij dat nu in?

De jeugd heeft precies een veel duurdere smaak dan toen wij jong waren of beeld ik mij dat nu in?
G-star was toch al 25 jaar geleden ook "populair"? :p.
Pull & Bear is gewoon een Zara variant wat ook opdook in de jaren 90 bij ons
North Face is eind jaren 90 rapperkledij

Dat zijn de dezelfde merken als 25 jaar geleden. Het verbaast mij eerder dat er niets veranderd is bij de huidige jeugd.

Ik vind net andersom, als ik sommige jeugd zie rondlopen. Ik zou ze begot 5 frank geven.

In mijne tijd droegen wij allemaal Ralph Lauren, Scapa, Timberlands en bodywarmers van Bellerose.

Is zijn smaak, wil daarom niet zeggen duur hoor.
Heeft ook kleren van Jack/Jones, next, H&M,..
Zo veel verschil in prijs is daar niet.

Terug
Bovenaan