Zou goed kunnen, heeft in elk geval nog niets gepost in een topic over werk.Gugliemlo = Lakigigar?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou goed kunnen, heeft in elk geval nog niets gepost in een topic over werk.Gugliemlo = Lakigigar?![]()
Op weerwoord hebben ze daar zelfs een naam voor, de Postma-doctrine.Nu zijn we vertrokken voor eindeloos droog en warm weer.. de voorspelde regen zal telkens vooruit schuiven!![]()

Vult hij? Bij mij lag er zo een bladfilter in en die zat verstopt waardoor al mijn regenwater direct naar de infiltratieput ging, gelukkig op tijd gezien.Jullie gaan het niet geloven, maar mijn regenwaterput van 10000 liter is leeg.![]()
Hier ook al enkele keren voorgehad, zoals @808 State zegt, even de bladfilter proper makenJullie gaan het niet geloven, maar mijn regenwaterput van 10000 liter is leeg.![]()

Veel vocht in de atmosfeer door het natte voorjaar denk ik. Mijn weerstation geeft 26°C graden aan en 54% luchtvochtigheid.Eens na de middag krijgen we toch altijd weer de stapelwolken.
Ga ik vanavond eens proberen te bekijken als ik dat onding open krijg tenminste.Vult hij? Bij mij lag er zo een bladfilter in en die zat verstopt waardoor al mijn regenwater direct naar de infiltratieput ging, gelukkig op tijd gezien.
De grond is hier toch nog altijd vrij vochtig. Dus zolang dat nat blijft verdampen en hij niet uitdroogt zal het toch wat instabiel blijven denk ik.
Zoals al aangehaald, komt door convectie van vocht in de grond (zon schijnt op de grond). Had het niet zoveel geregend de voorbije periode, OF was de luchtdruk veel hoger (1030 hPa of meer), OF was er veel wind, dan zouden die stapelwolken er niet geweest zijn (of toch veel minder uitgesproken). Vanavond gaat de convectie weer gaan liggen en zullen ze verdwijnen.Eens na de middag krijgen we toch altijd weer de stapelwolken.
Zeker. Gisterenavond bij het fietsen putten tegengekomen in overharde wegen die nog vol water stonden. Het is nog lang niet opgedroogd buiten.De grond is hier toch nog altijd vrij vochtig. Dus zolang dat nat blijft verdampen en hij niet uitdroogt zal het toch wat instabiel blijven denk ik.
Aan de kust nul stapelwolken vandaag, clear skiesEens na de middag krijgen we toch altijd weer de stapelwolken.
Een beetje ruiten kuisen en het zweet loopt van mij. Tijd voor een verfrissend buitje dat tot september duurt.

Volgens mijn weer app niet vanaf dinsdag regen en 18 graden.Is dit nog steeds zo die voorspelling?
Mja, na de regen en koudere temperaturen denk ik dat veel mensen extatisch zijn dat het even zuiders is, maar ik volg je mening wel. Ik bedoel, ja, had ik nu verlof zou ik misschien ergens gaan zwemmen ofzo. Maar aangezien ik gewoon aan het werk ben heeft het weinig meerwaarde voor mij, buiten dat de tuin wat opleeft en de dochter zich serieus amuseert in een plonsbadje of met een emmer water.Ik hoop alvast dat de temperaturen wat dalen. Die eindeloze regen is maar niks, maar deze hitte hoeft voor mij toch ook echt niet. Een zonnetje en 22-23 graden, meer moet dat niet zijn voor mij.