808 State
Well-known member
Goed voor de gewrichten is dit weer in alle geval niet. Corona is trouwens ook weer aan een opmars bezig las ik.Ook weer gigantische rugpijn achter mijn weekje Spanje, mss wel gelinkt aan dit strontweer?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed voor de gewrichten is dit weer in alle geval niet. Corona is trouwens ook weer aan een opmars bezig las ik.Ook weer gigantische rugpijn achter mijn weekje Spanje, mss wel gelinkt aan dit strontweer?
Ik zie u hier in dit topic systematisch doemberichten rondstrooien (en ook enkel in dit topic posten) maar op basis van wat dan juist? Nattevingerwerk op basis van de laatste paar zomers? Pseudowetenschap gebaseerd op wat eigen bevindingen door rond te struinen op allerhande meteowebsites? Of zit hier wel een stevige basis achter?De kaarten zijn geschud.
Opklaringen in de namiddag. Ik heb vanmorgen hier in Mol de zon toch even zien piepen.Het ging vandaag een goeie dag worden werd toch voorspeld? Hier zo grijs en betrokken als maar zijn kan.
Hier in het noordwesten van het het land is het al flink aan het uitklaren. De rest zal wel volgen zeker?Het ging vandaag een goeie dag worden werd toch voorspeld? Hier zo grijs en betrokken als maar zijn kan.
Mja het is net 9u en het heeft gisteren zowat heel de dag geregend, lijkt me nu wel logisch dat het niet meteen een stralende zon wordt.Hier in het noordwesten van het het land is het al flink aan het uitklaren. De rest zal wel volgen zeker?
Zeer aangenaam?Opklaringen in de namiddag. Ik heb vanmorgen hier in Mol de zon toch even zien piepen.
Temperatuur is wel zeer aangenaam vind ik.

T was 14° en hoge vochtigheidsgraad vanmorgen, in t-shirt naar het werk gefietst.Zeer aangenaam?
T-shirt, pull en vestje en heb nog koud.

Dat zullen we volgende wee zien.Idd, volgende week ziet het er goed uit.
Goed voor de gewrichten is dit weer in alle geval niet. Corona is trouwens ook weer aan een opmars bezig las ik.
In het afvalwater is er wel een sterke stijging te zien, in Antwerpen is er een hoge circulatie: https://wastewater.sciensano.be/dashboard/covid19/en/![]()
Coronavirus COVID-19 in cijfers, grafieken en kaarten - Coronacijfers België
Bekijk de laatste cijfers en statistieken over het Coronavirus (COVID-19). Het aantal besmettingen, doden en genezen patiënten op basis van cijfers van Sciensano en Johns Hopkins University.www.coronaviruscovid19.be
ik zie dat toch nergens in de cijfers?
weer krantenvulling zeker... typisch. de verlof periode's zijn in aantocht, de mensen moeten weer bang gemaakt worden.
Men weet de exacte impact / gevolgen van de opwarming van de aarde gewoon NIET denk ik. Toch niet lokaal.Maar ik blijf me wel de vraag stellen vanwaar tot een tweetal jaar geleden die bangmakerij kwam dat wij hier voor extreem warme en droge zomers zouden komen te staan?
![]()
Grote kans op een droge en warme periode!

Zaterdag blijft het wisselend bewolkt met buien.
Ook zondag krijgen we hetzelfde weerbeeld: wisselend tot zwaar bewolkt met plaatselijk een bui